Gå til innhold

Hvilken Plasma TV anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linken virket tidligere i dag, og siden man kom til på siba.no sa at de hadde den på lager i Oslo/Furuset, og jeg ser også at prisguiden her på hardware.no fortsatt lenker til TH-42PX7 hos siba.no.

Siba er kanskje utsolgt for denne modellen på nettet? Kan nok være verdt å ringe dem for å høre om de har flere PX7 i noen butikker om man er interessert.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg Panasonic PX70 (Etter det jeg har forstått bare en nyere modell av PV70).

Stretto har den ikke inne for øyeblikket, men forventer den 10.01.2008.

Hvis du ikke klarer å vente, så har de jo PV70 inne på lager :)

EDIT: Om du vil ha 42" så har stretto en del modeller fra Panasonic, men dog ingen på lager.

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Anbefaler deg Panasonic PX70 (Etter det jeg har forstått bare en nyere modell av PV70).

Stretto har den ikke inne for øyeblikket, men forventer den 10.01.2008.

Hvis du ikke klarer å vente, så har de jo PV70 inne på lager :)

EDIT: Om du vil ha 42" så har stretto en del modeller fra Panasonic, men dog ingen på lager.

PX70 og PV70 er samme tven, bare at PX70 har en tuner som du ikke vil få bruk for i Norge.

Lenke til kommentar
takk for hjelpen alle samme :thumbup:

Jeg har sett på en del tver og jeg står mellom et par stk. Philips 42PFP5332 eller LG Plasmaskjerm 42PC35 eller Philips 42" Plasma-TV

kan noen komme med råd angående dem?

Neineinei! Dette er overhodet ikke å anbefale. Betal deg opp til 42PV70, 37PV70 eller PX70. Bildekvaliteten er en HELT annen! Det er klasseforskjell rett og slett...

Velg 37" om 42" blir for dyrt.

Hvor langt unna skal du sitte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...