JhonnyO Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så, jeg sitter her klokka 02:23 og er dritsulten, har lyst på mat, men vil/gidder ikke gå til bensinstasjonen. Alle vanlige steder som peppes, dolly, spice, pizza & kina ekspressen er stengt, men er det noen som vet om noe døgnåpent som leverer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor du bor i landet kan være en relevant opplysning Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tviler du finner noen som kjører, samme hvor du bor. Du kan jo prøve å ringe nærmeste bensinstasjon, og tilby dem penger for å kjøre en burger hjem til deg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Easy24 kjører ut uansett på døgnet, men spørs om du bor i nærheten da av den butikken/kiosken. Lenke til kommentar
JhonnyO Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor du bor i landet kan være en relevant opplysning Sorry, bor I Oslo, nærmere bestemt Storo ;P Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bestill en taxi som kjører og handler for deg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Bruk fantasien! Var i samme situasjon som deg for noen timer siden. Hadde opptint kjøtt, et brød og diverse pålegg. Løsningen ble å brune kjøtteigen, legge til krydder\tomatpurè og ta det på skiven under et lag med ost og la det stå 10 minutt i ovnen Endret 2. januar 2008 av Ozelot Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bruk fantasien!Løsningen ble å brune kjøtteigen, legge til krydder\tomatpurè og ...masse arbeid Gutten orker ikke spasere til bensinstasjonen... Hva får deg til å tro at han vil lage maten selv? o.O Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 heh.. kanskje du skulle tatt å handla litt i dag så sleppe du det problemet.. ALLTID ha 3-4 pizza i fryser'n , gorby's eller hold-it er også noe som er standard frysern min..., hadde meg netopp pizza selv... , Lenke til kommentar
JhonnyO Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 pizzabaronen ble løsningen, leverer til klokka 3 om natten.. Har forøvrig ikke komfyr, så å tine kjøtt hadde vært meningsløst Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 pizzabaronen ble løsningen, leverer til klokka 3 om natten.. Har forøvrig ikke komfyr, så å tine kjøtt hadde vært meningsløst Hva er en skikkelig hjemmelagd middag for deg? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hehe.. det lurer jeg også på... ikke komfyr? det e taps prosjekt.. , har du micro da? Lenke til kommentar
JhonnyO Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er en skikkelig hjemmelagd middag for deg? Hmm, hjemmelagd middag måtte vel vært lasagne med salat og brød. hehe.. det lurer jeg også på... ikke komfyr? det e taps prosjekt.. , har du micro da? Har bodd her jeg bor nå siden september, men jeg har bare ikke fått somlet meg til å kjøpe en slik en "avansert mattilbereder", rett og slett fordi jeg klarer meg ganske greit med vannkoker, micro, og brødrister Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 har du prøvd pizzapartner? http://www.pizzapartner.no de leverer helt til klokka 06 alle dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå