andreasboy Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er Gøy med Alkohol.. men når de Stygge blir penere, DA er det på tide å DRA!.... =D ... hehe =) Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er jo litt morsomt når balansen i kroppen begynner å tulle. Er enda mer morsomt å se andre gjøre det. Men ja, det er jo og de som drikke for ofte/mye, jeg drikker 1-2ganger i måneden. Kanskje ikke i det hele tatt. Men de verste jeg vet er de som man kan sjenke på en boks eplejuice/alkoholfri cider. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (...)Men de verste jeg vet er de som man kan sjenke på en boks eplejuice/alkoholfri cider. De fleste kan nok lures med den der. Inkludert deg. Samme fenomen som når man blir bråedru hvis det skjer noe alvorlig. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er vel som når man er ekstremt trøtt, det frister å gå å legge seg igjen, og man går rundt som en zombie fordi det føles mest behagelig om man først skal stå opp trøtt. Men om man har forsovet seg f. eks så spretter man opp av senga. Det som er når man er beruset er vel at man har veldig lett for å være usæriøs fordi man føler seg så glad og bekymringsløs akkurat da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg har vært altfor tørst i de siste helgene. Drikker meg møkkings og spyr når jeg kommer hjem. Ganske tragisk egentlig :!: Da er det på tide å ta det kuli framover. Alkohol er topp, så lenge det ikke går utover helsa og venner/familie (alkoholliker). Endret 5. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg syntes alkohol er en positiv ting og har et avslappet forhold til det. Har drukket omtrent hver eneste helg det siste året og har kun to dårlig minner. Pleier å ta meg et par pils i løpet av uka feks når jeg skal se en film eller kose meg litt ekstra.Da kun pga smaken og ikke pga rusen. Syntes alkoholrusen er behagelig og morsom, samt at man tørr litt mer På fester ol drikker jeg stort sett øl! Blir aldri fyllesjuk og dårlig dagen etter, kun litt sliten. Liker å ha kontroll på det jeg driver med, så drikker meg aldri helt ned. Endret 9. februar 2008 av mr.nauz Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har et ganske avslappet forhold til alkohol. Drikker på grunn av smaken, og fordi mye løsner litt med litt alkohol. Drikker meg ikke helt dritings, men gjerne litt brisen. Varierer hvor ofte jeg drikker, men ikke så mye mer enn et par ganger i måneden. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Problemet med alkohol er at mange rett og slett ikke makter å ha det moro i sosialt lag uten først å helle innpå en viss mengde alkoholholdig væske. De fleste jeg kjenner er faktisk fullstendig avhengig av alkohol for at de i det hele tatt vil vurdere å dra ut på byen/fest. Drikker de ikke, så kjeder de seg og drar hjem halv tolv. Drikker de derimot blir alt automatisk "kjempegøy", selv om de i realiteten ikke gjør andre ting enn de gjorde i edru tilstand på forrige bytur. Alkohol er altså en form for selvbedrag, man tror man har det mer morro enn man egentlig har. I tillegg gjør jo mange dumme ting i fylla, og voldsstatistikkene forteller jo særdeles beskrivende hva dette gjør seg utslag i. Som andre også har påpekt tidligere, hadde alkohol kommet på markedet i våre dager, hadde det jo garantert blitt ulovlig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Problemet med alkohol er at mange rett og slett ikke makter å ha det moro i sosialt lag uten først å helle innpå en viss mengde alkoholholdig væske. De fleste jeg kjenner er faktisk fullstendig avhengig av alkohol for at de i det hele tatt vil vurdere å dra ut på byen/fest. Drikker de ikke, så kjeder de seg og drar hjem halv tolv. Drikker de derimot blir alt automatisk "kjempegøy", selv om de i realiteten ikke gjør andre ting enn de gjorde i edru tilstand på forrige bytur.Alkohol er altså en form for selvbedrag, man tror man har det mer morro enn man egentlig har. I tillegg gjør jo mange dumme ting i fylla, og voldsstatistikkene forteller jo særdeles beskrivende hva dette gjør seg utslag i. Som andre også har påpekt tidligere, hadde alkohol kommet på markedet i våre dager, hadde det jo garantert blitt ulovlig. Edru på fest er morsomt om alle andre er edru. Er du edru blant en gjeng fulle folk, så blir det fort kjedelig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Når du er full innser du ikke hvor teit alle andre er. Det gjør du hvis du er edru. Og ting pleier å bli morsomere når man er full, når man er edru er det bare teit. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det som irriterer meg mest, er den lille brøkdelen av befolkningen som aldri i hele livet har smakt en dråpe alkohol, men fremdeles bedømmer alle som drikker. "Fyllesvin. Man får jo ingenting ut av alkoholen." Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Når du er full innser du ikke hvor teit alle andre er. Det gjør du hvis du er edru. Og ting pleier å bli morsomere når man er full, når man er edru er det bare teit. Da har i alle fall vi som drikker det morro Glad i alkohol ja, drikker i helja og har det godt, men man trenger ikke drikke seg sanseløs heller, godt er det uansett Mye bedre og se verden gjennom øl briller alt blir så mye bedre Endret 23. februar 2008 av cola98 Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Alkohol er altså en form for selvbedrag, man tror man har det mer morro enn man egentlig har. Den likte jeg. Om man tror man har det morsomt, har man det ikke morsomt? Hvordan vet en hvor morsomt en "egentlig" har det? Finnes det objektive kriterier for hva som er morsomt? Jeg som trodde jeg hadde det kjempemorsomt forrige helg. Tydeligvis satt jeg bare å kjeda meg. Aldri har det vært mer morsomt å kjede seg i allefall. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Alkohol er altså en form for selvbedrag, man tror man har det mer morro enn man egentlig har. Den likte jeg. Om man tror man har det morsomt, har man det ikke morsomt? Hvordan vet en hvor morsomt en "egentlig" har det? Finnes det objektive kriterier for hva som er morsomt? Jeg som trodde jeg hadde det kjempemorsomt forrige helg. Tydeligvis satt jeg bare å kjeda meg. Aldri har det vært mer morsomt å kjede seg i allefall. Haha +1 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har mistet sansen for alkohol jeg. Sluttet å drikke mere en 2 pils Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Alkahol er da kos. Ingenting er bedre enn å hente fremm en mugge med hjemmebrygg en lørdags kveld, og ta seg ett glass med to brødre og en far, mens man diskuterer seriøse teama som: "Faen, verden går til helvete". Ellers tar jeg gjerne en kose pils i ny og ne. Delte senest idag en sixpl ack med noen venner mens vi spilte Halo. Egentlig bare det v bare jeg og en annen som skulle kose oss, men det ble fort tomt. "Øl? Kan eg og ta?!" Endret 27. februar 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Syns alkohol er oppskrytt, jeg liker mye bedre å være edru. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har en gang vært så stupfull at jeg ikke husker noe fra etter midnatt. Ingenting alvorlig skjedde, men det kommer neppe til å gjenta seg. Ser ikke helt vitsen med å drikke seg så sanseløs at man ikke husker, den ene gangen skyldtes vel såvidt jeg klarer å erindre en drikkelek som gikk litt over styr for min del. Det neste som skjedde var at jeg bråvåknet i min egen seng om morgenen og spydde overalt. Ellers drikker jeg ikke så ofte (bl.a. pga førstegangstjeneste), og jeg tar det som regel rolig når jeg først er i gang. Av og til kliner jeg til med sprit i lystig lag, men jeg drikker like fullt som oftest med måte. Drakk ikke i det hele tatt før jeg ble myndig. Ellers har vi tradisjon med et par rolige flyplasspils hver gang vi drar på perm, og dette ser jeg jo alltid frem til. Nå har jeg faktisk et bespisningskort fra SAS som jeg håper fungerer på flyplasspuben Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Det høres ikke så klokt ut av dem som drikker seg full å gjøre det. Jeg bare nipper litt av hvert noen ganger. Drikker veldig lite. Endret 27. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå