Skummel_Fyr Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fatter ikkje fokl som synes det er gudd til maten og sånn,det smakar jo faen piss! Puss tennenne gutt, da smaker alt så meget bedre. Har personlig ingen problemer med å finne alko som passer til maten jeg spiser. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Drakk meg fra sans og samling på fredag. Ble 18. Husker ingenting etter kl.22. I ettertid så kan jeg nok si jeg skulle ønske jeg tok det litt mer med ro. Pleier å ta det litt med ro ellers. Uansett, alkohol er helt greit i mine øyne om man "drikker med måte". Men å bli sørpe full er ikke noe mål, blir bare et helvete dagen derpå, også husker man ikke engang om man hadde det gøy eller ikke. Man kan jo også ha det gøy uten alkohol, men et "skjæv" i ny og ned skader ikke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 alkohol er nå dritt altså... drakk meg seff sørpe full i går. angre som f på det Lenke til kommentar
TeRnO Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Etanhol er en flott ting! En fin måte å kose seg i helgene, man treffer nye folk og får høre mye artig dagen etterpå. Selv foretrekker jeg å begynne med pils å da gå videre til sprit når jeg drikker for å bli full. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg drikker ikke alkohol, men har ikke noe i mot at andre gjør det. Er oppvokst i et hjem der vi har et sunt forhold til alkohol, der mine foreldre tar seg en øl i ny og ned. Mange av mine venner drikker og det er helt ok for min del, så lenge de respekterer at jeg ikke drikker. Og grunnen til at jeg ikke drikker er egentlig ingen stor prinsippsak for meg. Jeg liker rett og slett ikke smaken av f. eks øl, vin og diverse sprit og orker ikke å lære meg til å venne meg til å drikke det. Joda, det hender jeg tar meg en cider eller en rusbrus, men da er det fordi jeg faktisk liker smaken. Kanskje er det litt "uhipt", men meg om det. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Alkohol er jo så, så lenge man ikke drikker seg helt full.. Det er bare teit.. Holder meg borte til jeg er 18 jeg.. Ikke en gang da skal jeg noen gang gå for å bli full. Synes bare det er meningsløst Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er deilig å drikke øl til pizza, kebab og slikt. Prøvde forresten noe som smakte veldig godt i går. Bacardi lemon + rød schweppes + sprite. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 alkohol synst eg skal nytest heime. er 21 år, å tar meg helge drammer som belønning etter ei travel uke. drikker aldri ute.....verste eg veit er folle folk. omtrent einaste grunnen at folk fer på fest før å drikke er før å få seg eit ligg,å dei kan skylde på fylla seinare vist dei dreit seg ut.(bere teit) sikkert mange som sei imot meg no å begynde å bable om å ver sosial,men det går and å ver sosial uten å drikke so en anna ting og.... par bør ikkje gå ut ilag å drikke....skal dei drikke so ta det på en heimefest. har sett so mange som har drite på drage med å fare på pub ilag...einaste som kjem ut av det er sjalusi/utroskap Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Man kan være sosial uten å drikke selvfølgelig. Men det er noe helt anna å være sosial mens man drikker. Mye lettere å være åpen, være imøtekommende og generellt bli bedre kjent med folk. Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg begynnte å drikke i slutten av femtenåra! har angra et parr ganger, men det var bare bår jeg drakk 0,6 med 40% og 0,3 med 60%. når man blir så full er det ikke gøy lengre, bare rett å slett helt forjævelig! men drikker du deg en plass mellom brisen å dritings har man det mer enn topp! begynner personelig å bli litt redd nå fordi jeg føler helga er bortkasta nå visst jeg ikke drikker, så er ikke helt sikker på hvilken retning jeg er på vei. men det vil sikkert gå greit. fyller 18 den 10 februar så da er det byen! gleder meg som bare pokker! tingen er at alkohol løser ingen problemer, men det gjør faen ikke melk heller! Endret 1. februar 2008 av Pibeba Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Alkohol løser ingen problemer, men det gjør faen ikke melk heller! Mulig, men melk SKAPER ikke så veldig mange heller Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Alkohol løser ingen problemer, men det gjør faen ikke melk heller! Mulig, men melk SKAPER ikke så veldig mange heller neida sannt nok men melk skaper faen ikke morro heller da! Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg har et ganske godt og avslappet forhold til alkohol, kan godt slenge meg ned på sofan sammen med fattern, en varm pizza, film på tv og en kald six pack i kjøla Når jeg skal feste, noe som er ganske sjeldent, så har jeg faste folk jeg bruker og være med og et par steder vi alltid må innom, møter masse nye folk og har det kanon bra Men sist jeg var på fest ble jeg fikk jeg nok, våkna opp dagen etter, huska ikke en dritt, full av spy, blod, greiner, gress og gjørme, så klart jævlig vondt i huet og magan.. klarte og dra meg ned på badet og jeg tror jeg holt på å dø når jeg så meg selv.. for et jævlig syn.. og fylle sjuka hjemsøkte meg resten av uka.. huff og huff men som sagt, kan fortsatt slenge meg ned på sofan med noen gode venner og ta en sixpack eller tre når jeg tenker meg om, så skal jeg holde styr på 11-12 fjortiss jenter som skal drikke seg så jævlig wasted på konserten på søndag, det blir et sant hælvete.. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg syntes det er gøy å drekke, men det er ikke vits å drekke seg fra sans og samling hver gang.Det som er litt synd er at det er nettopp det jeg gjør alt for ofte.Våkner opp dagen derpå og husker halve kvelden lissom. Lenke til kommentar
Danielend Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Eg er ikkje den personen som drikker altfor mykje, det er eit par pils då eg feirer nokke. Men det er altfor mange av kompisane mine som drikker seg kabba kanon kver gong. det er no berre slit å være med dei då dei ligger på bakken og snakka drit om alt og alle. det er altfor mange som har funne ut at dei like ¨fjortis¨ fulla, dei greier ikkje å nyte pilsen eller drammen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg drikekr for at det er gøy og da blir man mer selvsikker. Hvis jeg skal drikke for å kose meg blir det øl. Skal jeg bli full er det først øl så en shotte konkuranse, hvem elsker ikke shottekonkuranser Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hvem elsker ikke shottekonkuranser wub.gif Jeg. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hvem elsker ikke shottekonkuranser wub.gif Jeg. Smaken er som baken, delt. Personlig sier jeg ikke akkurat nei hvis noen ber meg om å bli med på shottekonkurranser Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hvis du får smak av å av alkohol så er det nok fordi det er tilsatt en smak. hvis man får den samme smaken uten hva er da vitsen? er det ingen som tenker på at denne spriten lurer deg til å tro at alt smake så mye bedre med en uten ? det også mange som ikke kjenner sine begrensinger jeg har hørt historie der folk har blir oppført seg som om de var fulle fordi de var sikre på at de var fulle og ikke noe skuespill. egentlig så holder det å bli hypnotisert til å bli full. de to siste momentene burde ikke koste så mye i rene penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå