Gå til innhold

Din mening om alkohol?

Heroes

Anbefalte innlegg

Hei...Jeg er ikke en heavy drikker... drikker kanskje 1 gang hver måned. og aldri stupp full.... har mange venner som drikker seg sanseløs hver helg hva synes du om det? synes du det er vits\gøy og drikke seg drita full hver helg.

også viss du sier nei drikker du i det hele tatt. Og viss det også er nei hvorfor det:P..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min mening er at alkohol er teit. Skjønner ikke hvorfor folk absolutt må drikke seg stup full hver helg og i min aldersgruppe er det mange som gjør det, jeg antar at de gjør det fordi de tror de er kule. Og det er det teiteste av alt at folk som drikker seg fulle hver helg blir sett på som kule mens vi som holder oss edru ikke er kule.

Personlig så har jeg bare så vidt rørt alkohol og har ingen planer om å begynne med det heller, eneste av alkohol jeg har smakt er noe få dråper øl og noen alkohol innholdige konfekter og det blir man jo ikke akkurat full av.

Mange vil nok si meg i mot på dette men jeg mener at alkohol burde vært forbudt, jeg skjønner ikke hvorfor vi skal ha produkter som forandrer mennesker ute på markedet.

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar
Alkohol er ikke feilen, det er måten det blir brukt på av så mange. Alle må vel være enige i dette.

er utrolig enig i denne her.. Sånn fra egne erfaringer så drikker jeg aldri så mye at jeg ikke kan huske noe dagen etter.

og synes litt synd på personer som må være stuppfull for og ha det gøy.

Min mening er at alkohol er teit. Skjønner ikke hvorfor folk absolutt må drikke seg stup full hver helg og i min aldersgruppe er det mange som gjør det, jeg antar at de gjør det fordi de tror de er kule. Og det er det teiteste av alt at folk som drikker seg fulle hver helg blir sett på som kule mens vi som holder oss edru ikke er kule.

Personlig så har jeg bare så vidt rørt alkohol og har ingen planer om å begynne med det heller, eneste av alkohol jeg har smakt er noe få dråper øl og noen alkohol innholdige konfekter og det blir man jo ikke akkurat full av.

Mange vil nok si meg i mot på dette men jeg mener at alkohol burde vært forbudt, jeg skjønner ikke hvorfor vi skal ha produkter som forandrer mennesker ute på markedet.

jeg er enig i noe av det du sier og da mener jeg bare det jeg har fremhevet men viss de synes du er teit for du ikke drikker så dropp de(teite folk da).. alkohol ville aldri vært lovelig viss det hadde vært oppdaget i dag.. ingen tvil om det. hadde vært på samme nivå som dop da. Men er ikke noe galt og nytte alkohol og ha det koselig og bli brissen bare ikke stupp full

Lenke til kommentar

Det finnes mange produkter der ute som "forandrer" mennesker, lovlige medisiner er blant de. For å si det slik, norges kultur bygger på steinfyll i helga, og ikke litt mer vanlig sosialisering og måteholddrikking.

Alkoholen er fantastisk for å bygge relasjoner og sosialisere.

Forøvrig, så blir det gjerne litt hardkjør her i gården, og det er faktisk kjipt, bedre å være full, uten å være helt fucking wasted.

Lenke til kommentar

Har ingenting imot alkohol og festing. Men har heller ikke noe behov for å drikke hver helg eller drikke til jeg ligger flat.

Men en ting jeg har noe imot er fjortisfylla. Fjortiser som spiller fulle og generelt sett drikker for å være "kule".

Edit: Og ja, jeg syns synd i folk som drikke for å ha det gøy.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Det var meninga mi for 2 uker sia. Hadde bare vært på fester med "tøffinger" hvor det var snakk om lister for å komme inn og stuff. Men har finni ut at det er flere forskjellige grunner til å drikke. Og den jeg har benyttet meg av nå et par ganger de 2 siste ukene er "Drikk så du merker det, men ikke for mye så blir alt veldig mye morsommere." Og hvis noen andre drikker seg helt sørpe så har du underholdning og nok innabords til å le veldig lenge :dribble:

EDIT: Glemte et par ord midt i...

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar
Har ingenting imot alkohol og festing. Men har heller ikke noe behov for å drikke hver helg eller drikke til jeg ligger flat.

Men en ting jeg har noe imot er fjortisfylla. Fjortiser som spiller fulle og generelt sett drikker for å være "kule".

Edit: Og ja, jeg syns synd i folk som drikke for å ha det gøy.

ja fjortisfylla er det mest latterlige i verden! blir så lei av folk på 17-18 alderen som forsatt drikker for og være "kule"

Lenke til kommentar
ja fjortisfylla er det mest latterlige i verden! blir så lei av folk på 17-18 alderen som forsatt drikker for og være "kule"

Hvorfor ellers mener du man drikker, hæ? Folk må da få drikke i fred, enten det er for å være kul, eller fordi det er godt med alkohol.

Lenke til kommentar

Hvorfor ellers mener du man drikker, hæ? Folk må da få drikke i fred, enten det er for å være kul, eller fordi det er godt med alkohol.

Må si meg litt enig der. Er jævelig mange som klager over dette for tia. Vi veit at det mange teite mennesker der ute. La de drikke og le av dem, er ikke mye vi på forumet kan gjør med det. Er en klagemur her inne et eller annet sted tror jeg?

Lenke til kommentar

man drikker for og kose seg og ha det koselig med venner.. ikke for og virke kul foran vennen dine. det mener hverfall jeg!

Lenke til kommentar

Problemet er at folk som drikker for å være kule ofte skal demonstrere dette, så kraftig som de kan... Pluss at neste dag går de rundt å forteller røverhistorier hvor ca bare halvparten er sant. Men da er det jo ikke lenger alkoholen som er problemet. Må si meg ca 100% enig med anietsoj i denne diskusjonen: "Alkohol er ikke feilen, det er måten det blir brukt på av så mange."

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...