ozzo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har en WB 120gb HD... en dag putta eg HD i en pc på skolen, etter eg satt den i oppdaga eg at pcen var på. når eg restarta pcen fant den ikke hardisken... så putta eg HD i en annen maksin der funka den heller ikke... Jeg tror jeg har kortslutta HD, den starter lissom ikke.... Bør eg få garanti? er dt noe eg kan gjøre for og fikse den.. Vil dette koste meg dyrt MVH ozzo Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har du prøvd den i en PC som du vet den funka på før? Med andre ord: skolePCer som jeg kjenner dem støtter ikke all verden av hardware, kan forhåpentligvis være derfor den ikke finner den. Du har 2 års garanti på harddisker fra forhandler, med mindre produsenten gir deg mer. Hvis du ikke eier noen skruppler: Kan jo alltids prøve å sende den inn, uten å nevne det med hvordan den ble slik. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har du prøvd den i en PC som du vet den funka på før? Med andre ord: skolePCer som jeg kjenner dem støtter ikke all verden av hardware, kan forhåpentligvis være derfor den ikke finner den. Du har 2 års garanti på harddisker fra forhandler, med mindre produsenten gir deg mer. Hvis du ikke eier noen skruppler: Kan jo alltids prøve å sende den inn, uten å nevne det med hvordan den ble slik. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Tøft.. trodde det bare var 1 års garanti på hardisker jeg.. Kanskje jeg klarer å få garanti på min kjære IBM 40gb harddisk Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har du en ibm harddisk har du ikke vært dum min ibm 45 gig røk i går kveld, sendte mail til komplett hvor jeg kjøpte den 23. des 00, har ennå ikke fått svar. Ble utålmodig i dag tidlig og ringte ibm, garantien min varer ut august 03 må riktignok sende den inn og har jo dermed ikke fått ny ennå men det ser bra ut, komplett suger som vanlig. En annen kjip ting var all dataen da, ingen garanti på det arg Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 De fleste harddiskeprodusenter har 1år garanti på nye disker i dag. Men du kan godt ha 3år fra produsent hvis disken ikke er helt ny. Fra forhandler har du uansett 2år så vidt jeg vet. Derfor i tilfellet til Grokster, ville jeg tro det er lettest å sende den direkte til IBM. Disken er trolig kjøpt av komplett/produsert av IBM august 2000, derfor har du garanti til aug 2003 gjennom IBM. Komplett tar vanligvis og videresender den til IBM for deg, i allefall etter min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå