Gå til innhold

kina produserte atver.

yz

Anbefalte innlegg

hei

kjøpte en 200cc atv made in kina for et år siden. brukte ca 13.000kr helt ny, men det tok bare 2mnd før jeg måte kjøpe nytt kjede, motor blokk, gir waier, batteri, mye mer. er ikke fornøyd.....

men nå går den fint etter mye bytting som kostet meg rundt 4000kr. så anbefaler og innvestere 10.000kr til vis du er ute etter en kraftig og kvalitets vare så kjøp deg en kjøpe seg en yamaha, honda, suzuki i samme størelse.

det er 18,5hk. jeg synnes den går litt for sakte det er for litte krefter og hente.

men er du en nybegynner som ikke skal bruke den til så mye så er den konge. du lærer deg og gire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

kjøpte en 200cc atv made in kina for et år siden. brukte ca 13.000kr helt ny, men det tok bare 2mnd før jeg måte kjøpe nytt kjede, motor blokk, gir waier, batteri, mye mer. er ikke fornøyd.....

men nå går den fint etter mye bytting som kostet meg rundt 4000kr. så anbefaler og innvestere 10.000kr til vis du er ute etter en kraftig og kvalitets vare så kjøp deg en kjøpe seg en yamaha, honda, suzuki i samme størelse.

det er 18,5hk. jeg synnes den går litt for sakte det er for litte krefter og hente.

men er du en nybegynner som ikke skal bruke den til så mye så er den konge. du lærer deg og gire.

Lenke til kommentar
En kompis av meg, kjøpte en av samme type, eller hvertfal, den hadde 18,5hk og var 200ccm china atv,

Når jeg som kjører noe av det tregeste av en lett-mc du får tak i knuser han i både akks og toppfart, så sier det litt...

i min lett-mc tror jeg det er rett over 11hk:P

ja det beviser bare hvor dårlig det er laget. hvilket merke har du?

Lenke til kommentar

Er enig der, ikke kjøp kina atv. En brukt Yamaha blaster koster bare rundt 5000 ekstra. Jeg kjøpte en Kazuma Falcon forrige vinter, den gikk helt greit i cirka et halvt år. Så klikka hele el-systemet, batteriet, startrele, spenningsregulator osv. Og det er nesten UMULIG å få tak i deler, USA ville ikke sende til norge og det er få norske importører av denne typen. Jeg var heldig og fant et firma som kunne bestille deler så det ordna seg. Men det er generelt dårlig kvalitet og dårlig tilgang på deler så anbefaler ingen å kjøpe billige kina atv'r.

edit: jo kom på en ting til, motorfestene røk så de måtte sveises.

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...