always curious Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har en DataGrid, hvor jeg i collection har lagt til blant annet en button column. Hvordan bestemme utseende på knappene. Jeg får ikke til å sette formateringer (størrelse, farge osv.)på selve knappen bare på kolonnen den ligger i. Noe som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
alftore Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Vet ikke om du kan det ?!? Men hva med å bruke et stylesheet? Lenke til kommentar
always curious Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Hei du !! Vanlig stylesheet vet jeg ikke hvordan jeg kan bruke her, i og med at jeg skal sette formateringer på elementer som ligger i en collection. Hvis du har noen tips på det, tas de imot med takk. Jeg har imidlertidig funnet en annen løsning på problemet, men jeg vet ikke om det er den mest hennsiktsmessige løsningen. (men det funker..) private void navnPaDataGrid_ItemDataBound(object sender, System.Web.UI.WebControls.DataGridItemEventArgs e) { //Eks. Finner controll nr 0 i celle nr 3 i datagriden //controll 0 er knappen. caster den til en button Button btnNavn = (Button)e.Item.Cells[3].Controls[0]; btnNavn.Width = Unit.Pixel(50); btnNavn.BorderColor = Color.FromName("#000000"); btnNavn.BorderWidth = Unit.Pixel(1); OSV.... } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå