Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine tanker og meninger om utroskap.

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du anklage meg for å ikke ha noe kjentskap til utroskap, når du selv ikke har det? Unnskyld meg men det er bare tåpelig. Og når har jeg sagt at jeg baksnakker folk som tar tilbake folk som har vært utro? Jeg skrev at personlig så har jeg et annet syn enn deg. Det betyr ikke at jeg snakker tull om andre som har et annet syn. Greit du er ny på forumet, men normal folkeskikk gjelder her også pus.

Jeg sa aldri at noen var utro med meg, bare at jeg var godt kjent med det feltet og hadde opplevd noe lignende. Og jeg sa aldri at du snakket bak ryggen deres, men at folk som deg (altså med samme syn som deg) ofte gjorde det. Normal folkeskikk? Går du rundt å kaller alle for "pus" eller? Unnskyld meg men jeg får bare ekle pedofil-tanker.

Men å si at jeg ikke burde uttale meg, fordi du tippet at jeg hadde aldri opplevd utroskap, når du selv ikke har opplevd det blir en smule idiotisk. Da burde jo du egentlig ikke si noe som helst, etter din standard. Så det var litt tåpelig, er du ikke enig? Tror du må gi deg med tippingen, det ser ut som det går dårlig når det gjelder folk. Jeg kaller alle for pus. Men det gir derimot meg kose puse tanker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syns ikke det er no galt i det

Hvorfor ikke? I et fast forhold (alle jeg har hørt om ihvertfall) går du med på å kun være så intim med en person. Ingen andre. Så et utroskap ville vært et stort brudd på tillit.

Du kan godt få lov til å synes det, men si i det minste hvorfor du synes det.

Lenke til kommentar

Mange skiller ikke mellom sex og følelser. Spesielt mange jenter gjør ikke det. Så pass på at du faktisk finner deg en dame som syntes dette er ok. Ellers ender du fort med å bli singel dessverre. Et slikt syn må dere begge ha for at det skal funke. Det rare med gutter som skiller så sterkt mellom sex og følelser, er at de derimot har helt andre regler for damen. Fyren syntes det er helt ok å være utro, siden han er like glad i damen sin likevel, det jo bare sex. Men hadde damen gjort det samme så hadde det vært helt krise og endt i brudd.

Det er vel sant det de sier. For gutter er det værste at damen ligger med en annen fyr. Mens for jenter så er det værste at fyren blir forelsket i en annen jente. Hmmm..

Lenke til kommentar
Fordi, når man er i et FASTforhold skla man jo elske hverandre elns, men sex er jo bare sex. Ikke no følelser innvolvert nødvendigvis. Kansje bare pure nytelse

Grei forklaring.

Men for meg, og de aller fleste, vil det som en selvfølge i et forhold være å kun ha fysisk intimitet (a ká kyssing, klining, sex) med kjæresten. Noe annet ville for meg være utenkelig, for når jeg har henne så har jeg ingen grunn til å fly rundt med andre. Hun er mye mer enn nok for meg.

Hvis hun er utro mot han, vil han føle at hun ikke liker han, og at hun ikke synes han er bra nok. Eller omvendt.

I tillegg er det slik at de aller fleste ikke ville føle seg komfortabel i det hele tatt med at kjæresten fløy rundt og pulte første og beste. Det ville for meg vært utrolig sårende om kjæresten min gjorde noe slikt mot meg.

Jeg synes synd på den personen du skal være sammen med hvis du fortsatt har den holdningen der når du går inn i et fast forhold.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
Fordi, når man er i et FASTforhold skla man jo elske hverandre elns, men sex er jo bare sex. Ikke no følelser innvolvert nødvendigvis. Kansje bare pure nytelse

Grei forklaring.

Men for meg, og de aller fleste, vil det som en selvfølge i et forhold være å kun ha fysisk intimitet (a ká kyssing, klining, sex) med kjæresten. Noe annet ville for meg være utenkelig, for når jeg har henne så har jeg ingen grunn til å fly rundt med andre. Hun er mye mer enn nok for meg.

Hvis hun er utro mot han, vil han føle at hun ikke liker han, og at hun ikke synes han er bra nok. Eller omvendt.

I tillegg er det slik at de aller fleste ikke ville føle seg komfortabel i det hele tatt med at kjæresten fløy rundt og pulte første og beste. Det ville for meg vært utrolig sårende om kjæresten min gjorde noe slikt mot meg.

Jeg synes synd på den personen du skal være sammen med hvis du fortsatt har den holdningen der når du går inn i et fast forhold.

når jeg skal i et fast forhold er jeg nok eldre og har sikkert en annen holdning=P

Lenke til kommentar
Gjest Guest_fakta_*

Alle som har blitt utsatt for utroskap, eller utroskap som igjen har endt med dumping. Vet at det er helt Jævelig!

Lenke til kommentar
Utroskap må være den beste måten å såre kjæresten på. Syns det er råttent gjort fra begge parter. Graden av utroskap, hvem det er gjort med og hvor ærlig kjæresten er om det har stor betydning av om jeg hadde klart å tilgi eller ikke. Synes det er en vesentlig forskjell om det er ei tilfeldig, eller ei personen har hatt et forhold til tidligere. Tilstand har ikke noe å si, er man full må man ta konsekvensene av det.

Ja, er veldig enig i dette. Hadde vært værre hvis det var eksen til dama hu var utro med og ikke en random fyr hun møtte på byen. Uansett hvem det er med er utroskap noe av det værste jeg kan tenkte meg, har heldigvis ikke opplevd det :)

Lenke til kommentar
Gjest Jente23

Hei

Bare informere om at jeg nå har vært fullstendig ærlig og fortalt min partner om at jeg har vært utro. Vi snakket hele natten og vi har nå bestemt oss for og prøve et åpent forhold (vet det er mange som ikke liker dette heller, men det er vårt valg) Det er han jeg har følelser for og jeg er vel en av få jenter som kan ha sex med noen uten og ha noen følelser, for meg kan sex være rent begjær som ender når man går ut døren. Eller kjærlighet som jeg føler med samboeren. Takk for alle tips :)

Lenke til kommentar
Hei

Bare informere om at jeg nå har vært fullstendig ærlig og fortalt min partner om at jeg har vært utro. Vi snakket hele natten og vi har nå bestemt oss for og prøve et åpent forhold (vet det er mange som ikke liker dette heller, men det er vårt valg) Det er han jeg har følelser for og jeg er vel en av få jenter som kan ha sex med noen uten og ha noen følelser, for meg kan sex være rent begjær som ender når man går ut døren. Eller kjærlighet som jeg føler med samboeren. Takk for alle tips :)

Men hvordan blir dette for ham da? Er det åpne forholdet bare et nødvendig onde for ham, for å beholde deg, eller kommer han også til å nyte godt av det i form av sex med andre jenter? Og vil i såfall du klare å styre sjalusien?

Lenke til kommentar
Gjest Jente23
Hei

Men hvordan blir dette for ham da? Er det åpne forholdet bare et nødvendig onde for ham, for å beholde deg, eller kommer han også til å nyte godt av det i form av sex med andre jenter? Og vil i såfall du klare å styre sjalusien?

Det var det vi diskuterte lengst fordi han sa at han ikke hadde det behovet for sex som meg, derfor følte ikke han at han manglet noe, jeg er livredd for at som du sier at han gjør dette kun for å ikke miste meg så det ble snakket masse om dette og han hadde mange gode argumenter. Jeg er usikker på om jeg vil klare det uten alt for mye dårlig samvittighet. Men det er ihvertfall verdt forsøket. Vi satte noen regler og disse skal selvfølgelig følges.

Lenke til kommentar

Vi får håpe han er minimalt sjalu av natur da, siden det ser ut som du er den eneste som skal "benytte" deg av dette.. Det blir på en måte ikke en gjensidig avtale, mer en avtale som gagner deg, og sårer ham.. Høres farlig ut.. Men, alt kan gå, så lykke til. :)

Lenke til kommentar
Gjest Jente23

Det jeg var redd for at det ville såre han så spurte masse om dette, han sier at sålenge han ikke vet noe så vil det ikke såre han. Mennesker er forskjellige jeg hadde nok ikke klart å tenke sånn selv. Men han har tatt valget så får vi se hvordan det går. Man kan aldri garantere at noe vil fungere, man kan bare gjøre så godt man kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...