Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ta kontakt, og når er det "for sent"?

Gjest Mann(haha)

Anbefalte innlegg

Sist jeg var ute på en date satt jeg 5 timer på en cafè, på en søndag av alle dager. Gikk en lang tur i en park etterpå, funka veldig bra det. Men du må nesten kunne prate litt (bullshit) da...

Skjønner at du er litt paranoid, men du må nesten bare ignorere det å ta sjangsen. Jeg var også slik for mange år siden.. Det hjalp å bare gi faen og hoppe i det...

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke gi opp, enten så finner du et nytt nummer som du kan tenke deg er hennes, eller så tar du kontakt via facebook-profilen hennes. Viktigste er at du får kontakt med henne, få igang en samtale først, hva som helst. Prat om festen, eller noe slik. Ikke nødvendigvis starte med å spørre om dere skal finne på noe med en gang :)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jaja, nå er jeg iferd med å drite i hele greia egentlig.

Første, fant ut at enda fler på skolen kjenner hu, og jeg fikk da vite litt av hvert (negativt for det meste). Og jeg har heller ikke noen facebook profil på hu. Fant en (jentas navn) via skolenavnet og fornavnet, men var feil person.

Klarer meg bedre uten alt dette vennetullet ser det ut som... Alle forsøk går til bæsj uansett.

Jaja, flere fisk i havet sies det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...