Kon o3o Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hallo, trenger litt nerdehjelp her. Det har seg slik at den forpulte klumpen av en datamaskin jeg har ikke har lyst til å lagre noen av bildene jeg vil lagre... Noen som vet hva som kan fikse dette? Takk for svar (Ikke helt sikker på om dette er riktig kategori... ) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Lagre frå kor? Biletbehandlingsprogram, nettlesarar eller noko anna? Endret 2. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Fra nettleser. Photoshop og sånt går fint. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har du forsøkt med høyreklikk og lagre bilde som...? Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jo, det har jeg faktisk. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nå klarer jeg ikke se av svaret ditt om det virket eller ikke virket. Men denne metoden virker hos meg (med IE). Hvis du fortsatt har problemer. Hvilken nettleser benytter du? Hvilken nettside og bildet skal du lagre? Det kan være lagt inn rutine for bekyttelse av bildet. Er det en animasjon du skal lagre (Flash, Gif e.l.)? Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg bruker Firefox, men skjekket nå IE og det funket der. Dang. >_< Det er vanlige bilder, fra mange sider. Endret 2. januar 2008 av Panda-chan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå