Gå til innhold

(Headset) Hva kalles en slik ledning? - Philips SBC HP940

Anbefalte innlegg

Har Philips SBC HP940 liggende som jeg vil begynne å bruke igjen, men har ikke vært oppegående pga ødelagt ledning, derfor lurer jeg på hva denne ledningen kalles, og kanskje hvor jeg kan få kjøpt en? Har sett rundt på de få Elektro-sjappene jeg er på, men aldri sett noe

Ledning%20-%20Headset_size.jpg

Endret av Roesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg gjør med mitt Pioneer HDJ-1000 headset når jeg ødelegger noe er å slå opp i servicebrosjyren etter delens navn og sender en epost til et verksted jeg vet er en av Pioneers verifiserte serviceverksted, og etter å ha overført 80-150,- ( omtrent 40,- til porto pluss delpris ) med standard bankoverføring får jeg delen i posten et par dager senere.

Delen du har kan du nok finne en uorginal erstattning til for en lavere pris og ser for meg ut som en stereo mini-jack ( 3.5mm ) til stereo micro-jack ( 2.5mm ).

Lenke til kommentar
Takk for svar folkens :)

Har vært på 3 forskjellige sjapper og spurt rundt nå, men det virker som den er umulig å finne i butikk :\ Får nesten ty til din metode snart JohndoeMAKT

Det er jo bare å kjøpe en ledning med microjack i begge ender, og en adapter til 3,5 mm stereojack

Adapteren følger med de fleste store hedsett, og er ellers noe som finne på Clas Ohlson eller andre dippeduttbutikker.

El-kjøp, Expert, Biltema eller din lokale musikkforretning.

MVH

Ca2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...