Donk2k Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 -Kortet er "Demo-Vare" og kom i posten i dag. Jeg satte det inn i PCèn og gnidde meg i hendene: I dag skal jeg endelig spille Battlefield uten lagging, men nei det skjedde ikke. Da jeg startet opp PCèn fikk jeg noen deler av skjermen i gul og noen deler i vanlig signal (oppstartsbildene) og andre deler i masse rare tegn osv. Bestillte kortet ifra KOmplett. Jeg bestillte samme kortet rett før jul, men fikk da et helt defekt kort. Jeg begynner å bli lei av alt dette surret.... -Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få detta kortet til å fungere. Tror det skal være mulig ettersom det bare er deler av skjermbildet som er korupt grafikk. Hjelp en jomfru i NØD!!! (nesten da... :smile: ) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Er bare å sende det inn igjen. Garantert feil på kortet. Gainward har hatt en del problemer med kortene i det siste. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ta å få et annet merke, aldri sett så mye feil som på gainward kortene. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Du har vært uheldig du... Kjøp MSI !! de kortene ROCKER !! Dessuten: når du først kjøper, kjøp ti4600. (ikke store prisforskjellen...) Lenke til kommentar
Donk2k Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Har bestillt ASUS 4600, Ultra nå!!!!!!!!!! er det noen som har noe overklokkings erfaringer med disse kortene.??? Håper Komplett sender et kort som fungerer denne gangen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå