Torbjørn T. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei. Ville berre gjere dykk merksame på at det etter oppgraderinga ikkje lenger er nødvendig med godkjenning frå moderator før trådar ein starter i Tips og guider vert synlege. Eg reknar med det ikkje skal vere slik. Har faktisk posta ein tråd tidlegare (etter oppgraderinga), men då reagerte eg ikkje på det. Tenkte på det når eg no la ut ein ny tråd. Endret 2. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sorry for treg respons her. Det ser ut som om det ikke bare gjelder denne kategorien (også brukertester i Datadelen har ikke godkjenningen aktivert). Skal ta en gjennomgang og se hvilken fora det gjelder og rette opp Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dette er nå rettet opp i. Saken er løst og stenges derfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg