Gå til innhold

Bra tilbud på Blu-ray og HD-DVD i Norge på Zailor.no

KongRudi

Anbefalte innlegg

74 filmer under tohundrelappen pr stk. :)

De starter på 159 kroner.

39 Blu-ray filmer til 159,- og 1 HD-DVD film til 159,-, før de hopper opp til 189, og øker deretter ti kroner om gangen.

Kung-Fu Hustle er kuul, her er en biljakt uten biler fra den filmen.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fakset inn kvitteringen fra Amazon til disse forrige gang jeg bestilte, kunne da hente pakken på Posten uten problemer.

Spørsmål 11: Toll/moms må være feil utregnet. Hva gjør jeg?

Svar: Vare- og verdiangivelse påført/medsendt sendingen danner grunnlaget for avgiftsberegningen. Kan du dokumentere at verdiangivelsen er feil og derav krever ny beregning kontakt oss straks du får hentemeldingen eller senest 2 dager før hentefrist. Du kan ta kontakt med Kundeservice utland på telefon 23147600 mandag-fredag kl. 08.00 - 16.00.

Bestilte filmer på Play.com sitt 3 Blu-ray for prisen av 2 tilbud nå. Neste uke er kursen for GBP 10,81, noe som betyr at filmer med verdi 17.99 skal slippe igjennom uten å betale MVA! Kan anbefales for filmer som ikke er sonefrie.

Lenke til kommentar
Amazon merker pakken med den samlede verdien til begge to. Så de vil nok havne hos tollerne før de dukker opp hos deg med et ekstra gebyr.

Samlet verdi på ordren ble 120 nok, så blir nok ikke noe problem det nei. Med porto blir det 160 ifølge kvitteringa....

Lenke til kommentar

De skriver verdiene av begge filmene tilsammen på pakken. Så verdien vil nok havne på over 200kr. Jeg bestile 6 filmer i 3 pakker. Kommer til å få krav på toll for alle tre, men skal sende kopi av kvitteringer til tollvesenet, så slipper jeg å betale. Tar nok noen dager ekstra å motta varene.

Lenke til kommentar
De skriver verdiene av begge filmene tilsammen på pakken. Så verdien vil nok havne på over 200kr. Jeg bestile 6 filmer i 3 pakker. Kommer til å få krav på toll for alle tre, men skal sende kopi av kvitteringer til tollvesenet, så slipper jeg å betale. Tar nok noen dager ekstra å motta varene.

Hvordan sender du kopi til tollvesenet? Pr mail eller på¨fax? Går det ikke ann å ta med kvittering på posten, så ordner dem resten?

Lenke til kommentar
Bestilte filmer på Play.com sitt 3 Blu-ray for prisen av 2 tilbud nå. Neste uke er kursen for GBP 10,81, noe som betyr at filmer med verdi 17.99 skal slippe igjennom uten å betale MVA! Kan anbefales for filmer som ikke er sonefrie.

Fikk du splittet ordren i flere forsendelser, eller skjer det automatisk?

Edit: litt søking gjorde susen. Play.com sender alltid separate pakker :-)

Endret av kjerts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...