Lukilock Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hallo! Tenkte jeg skulle søke TIP, men hvilke karakterer trenger jeg for å komme inn? Har ca 3,5 nå, og jeg tror(hvet) at folk har kommet inn med 2,8 i snitt.. Kommer ganske sikkert inn da? Tror heller ikke at snittet er så høyt herover.. Skal jo "snart" søke, men tida går jo fortere enn hue klarer å følge med TIP=Tekninkk og indutriell produktsjon Noen som hvet? Sempron. Endret 2. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Å pressisere hva TIP er kan være greit. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Teknikk og industriell produktsjon Blir vel ca. det samme som Mekken+ mange andre linjer utad. Sempron Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Varierer vel som alle andre steder fra skole til skole. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Det er jo en relativt ny linje og tror den er litt populær. Er vel mekk, elektro og kjemi på en og samme linje om jeg ikke tar feil ? Men har ikke snøring på hva man kan bli etterpå Endret 2. januar 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er ikk TIP det som før ble kalt mekken? Elektro er jo en egen linje.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå