thunstad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Skal kjøpe XP opperativsystem ENGELSK OEM og hadde egentlig bestemt meg for PRO utgaven, men det er jo så stor prisforskjell ifht HOME. HOME har jeg funnet til 955kr og PRO til 1542kr. Kan noen her på forumet med god grunn anbefale meg å betale nesten 600kr mere for å få PRO i steden for HOME. I såfall HVORFOR? Takker. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Windows 2000 Professional ? Det er mitt forslag. Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 De fleste har nok ingen grunn til å velge PRO fremfor HOME. De viktigste forskjellene er at PRO har støtte for Remote Desktop host, kryptert filsystem og to prosessorer. Kan fremdeles koble til en PRO maskin fra HOME med Remote Desktop men ikke omvendt altså. Se evt forskjeller på MS: http://www.microsoft.com/windowsxp/whichxp.asp Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 1. Windows XP Home har ikke støtte for å logge på domene. 2. Windows XP Home har kun støtte for 1 CPU 3. Windwos XP Home har ikke ICS. Uanstett hadde jeg valg Pro utgaven... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå