Gå til innhold

Skal kjøpe Cerwin Vega annlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir litt mye offtopic her.

Så jeg prøver å komme inn på den igjen.

 

Har du handlet noe enda?

Faktum er at jeg ikke har de pengene.

Men at Cv anlegget jeg satte opp kom til den prisen.

Så om jeg da skulle kjøpe Cv først eller noe annet til den prisen

Jeg vil jo prøve Cv uansett^^

Pengene kan jeg skaffe senere^^

 

Dette gjør jo ganske enkelt tråden til en av de desidert mest meningsløse tråder jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

En slik tråd er da like nyttig for han nå som om to måneder eller når det blir han faktisk har råd. Om ikke nyttigere.

Jeg opplever i alle fall at det er lurt å ta opp ting og finne ut av det i god tid før du gjør noe, for da har du tid til å tenke nøye gjennom saken, og bestemme deg helt før du handler ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

I dag fikk jeg min CLS-15SX (subwoofer). Må si den spiller helt enormt dypt og kraftig. Den er absolutt å anbefale hvis du vil ha det lille ekstra til hjemmekinoen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Vil du si at den spiller bedre og dypere en wooferene på cls-15/215 ? Med tanke på at volumet er mindre, og kassen er laget til subwoofer. Dessuten mener jeg at de bruker tykkere materiale. Kanskje det er det jeg skal kjøpe meg ? :)

Absolutt. Denne subwooferen vil gi deg en mer massiv og dyp bass. I dag måtte jeg rette på bilder i etasjen under etter å ha sett deler av The Matrix revolutions. Det er rett og slett helt vanvittig. Selv når jeg er i kjelleren kunne jeg trodd det styrtet et fly i loftet, når subben er i gang. Denne kan anbefales.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Man trenger jo ikke spille på høyt lydnivå, selv om man har CV. Dermed vil de passe inn over alt. To 15" subber; er du gal? :ohmy:

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Man trenger jo ikke spille på høyt lydnivå, selv om man har CV. Dermed vil de passe inn over alt. To 15" subber; er du gal? :ohmy:

Da er vel poenget med CV litt borte?

 

Tror nok ikke 2x 15" CV suber samme med B&W er noen god blanning.

Jo det er det, så det så!

 

Man trenger jo ikke spille på høyt lydnivå, selv om man har CV. Dermed vil de passe inn over alt. To 15" subber; er du gal? :ohmy:

Og jeg er ikke gal nei ;)

Lenke til kommentar
Ville nok ikke anbefalt Cv til 30.000 hvis du bor i leilighet nei :p

Og hvorfor ikke det om jeg tør spørre? :) Du har cv Ve-15f på et. tja 8 kvm rom ? :) Med en forsterker på 2x150 watt :)

Når jeg flytter ut skal jeg investere i noen 604 S3 og 2 stk 15" subber fra cv ;)

 

Er vel nærmere 12 kvm :cool:. Men faktum er at det ikke er nødvendig med et lydannlegg som baserer seg så mye på bass, når du har folk boende under og over deg. Og Julian, husk at jeg bor i enebolig med utleie, og vet at når ikke bilen står under vinduet mitt, er det fritt fram :yes:

 

Hvis du kjøper et Cv anlegg til 30k, og du faktisk bruker det som det er ment, så vil du mest sannsynlig motta en god del klager. Og når klagene blir mange nok, så komme onkel politi og konfiskerer anlegget ditt.

Endret av rublings
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Man trenger jo ikke spille på høyt lydnivå, selv om man har CV. Dermed vil de passe inn over alt. To 15" subber; er du gal? :ohmy:

Da er vel poenget med CV litt borte?

 

Tror nok ikke 2x 15" CV suber samme med B&W er noen god blanning.

Det var ikke i de baner jeg tenkte. Jeg tenkte mer på at man faktisk kan ha et Cerwin Vega anlegg uten å få (så alt for mange) klager.

Lenke til kommentar
Ville nok ikke anbefalt Cv til 30.000 hvis du bor i leilighet nei :p

Og hvorfor ikke det om jeg tør spørre? :) Du har cv Ve-15f på et. tja 8 kvm rom ? :) Med en forsterker på 2x150 watt :)

Når jeg flytter ut skal jeg investere i noen 604 S3 og 2 stk 15" subber fra cv ;)

 

Er vel nærmere 12 kvm :cool:. Men faktum er at det ikke er nødvendig med et lydannlegg som baserer seg så mye på bass, når du har folk boende under og over deg. Og Julian, husk at jeg bor i enebolig med utleie, og vet at når ikke bilen står under vinduet mitt, er det fritt fram :yes:

 

Hvis du kjøper et Cv anlegg til 30k, og du faktisk bruker det som det er ment, så vil du mest sannsynlig motta en god del klager. Og når klagene blir mange nok, så komme onkel politi og konfiskerer anlegget ditt.

12 kvm ? :p det er det fan ikke :ermm: Kanskje 10 ! :p og ikke si navnet mitt din kreftpasient! :p Nå vet alle hva jeg heter :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...