Gå til innhold

Skal kjøpe Cerwin Vega annlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger ikke Sub til Cv.

Jeg tror det er nok bass fra før av av det største Cv 'ene.^^

Haha, jeg må le. CV spiller kanskje greit ned til 100 Hz, kanskje litt lavere og, men etter dette blir det bare guturale blåse lyder som ikke egner seg til noe som helst. Sett hvilken som helst CV opp mot SVS eller tilsvarende subber og du vil merke at SVS går langt dypere og strammere enn CV noen som helst gang vil klare.

Lenke til kommentar
Trenger ikke Sub til Cv.

Jeg tror det er nok bass fra før av av det største Cv 'ene.^^

Haha, jeg må le. CV spiller kanskje greit ned til 100 Hz, kanskje litt lavere og, men etter dette blir det bare guturale blåse lyder som ikke egner seg til noe som helst. Sett hvilken som helst CV opp mot SVS eller tilsvarende subber og du vil merke at SVS går langt dypere og strammere enn CV noen som helst gang vil klare.

CV har bare gøy mellombass :) Dypbassen er ikke noe å skryte av men den er der. Helt grei dypbass til film sånn egentlig, men ikke så veldig god dypbass til musikk.

Lenke til kommentar

Og det skal du betale 23 000 for ? :p Uten forsterker?

Nei kjøp deg heller Concept 10 forann og concept 1 (de har du jo nå !! = bak og den concept centeren. IKKE kjøp concept 12 subben, den er veldig dårlig i forhold til pris. Vi har den i stuen, og jeg merker nesten ikke lyd fra den! Den er koblet til riktig ja, og kommer lyd osv. Stilt inn riktig og med bassen på fullt. Bare når jeg spiller skikkelig høyt i filmer med DD11 eller DTS merker jeg at den slår litt. Mere futt i Concept 6 wooferene :p hehe

Kjøp heller en CV subb vis du absolutt trenger mere bass en concept 10ene klarer. Cv subben vil garantert få deg til å føle musikken og filmen på et annet nivå en concept 10ene, siden cv spiller mye bedre på mellombassen. Bare mitt forslag. Finnes mye andre subber ute på markedet. Stikk og hør et sted :) Den subben som har overrasket meg mest i hele mitt lange liv er B&W Asw6. En stor 12" med 400 watts forsterker. Spiller helt sinnsykt høyt og siiinnsykt detaljer og kontrollert.

Lenke til kommentar
Et lignende sett bare med concept 1 bak, og concept 6 forann koster 10 000. Uten forsterker. Kan godt stemme når jeg tenker meg om :p

 

Dette funker godt. Mangler sub, men godt fornøyd med concept 6/C/1.

Det settet der spiller helt herlig :) Men en subb gjør det enda bedre! Slår cv anytime :) hehe. untatt på partyfaktor tho :roll: Det var grunnen til at jeg kjøpte mitt i grunnen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...