Lefse Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg syns det er svært avslappende å høre på høy musikk med CV-anlegg faktisk. Er en avslappende følelse når bassen dundrer i brystkassa. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Trenger ikke Sub til Cv.Jeg tror det er nok bass fra før av av det største Cv 'ene.^^ Haha, jeg må le. CV spiller kanskje greit ned til 100 Hz, kanskje litt lavere og, men etter dette blir det bare guturale blåse lyder som ikke egner seg til noe som helst. Sett hvilken som helst CV opp mot SVS eller tilsvarende subber og du vil merke at SVS går langt dypere og strammere enn CV noen som helst gang vil klare. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg syns det er svært avslappende å høre på høy musikk med CV-anlegg faktisk. Er en avslappende følelse når bassen dundrer i brystkassa.Det er noe spesielt med Cv ja Oh Yeah Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Trenger ikke Sub til Cv.Jeg tror det er nok bass fra før av av det største Cv 'ene.^^ Haha, jeg må le. CV spiller kanskje greit ned til 100 Hz, kanskje litt lavere og, men etter dette blir det bare guturale blåse lyder som ikke egner seg til noe som helst. Sett hvilken som helst CV opp mot SVS eller tilsvarende subber og du vil merke at SVS går langt dypere og strammere enn CV noen som helst gang vil klare. CV har bare gøy mellombass Dypbassen er ikke noe å skryte av men den er der. Helt grei dypbass til film sånn egentlig, men ikke så veldig god dypbass til musikk. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg skal fortelle deg. Helicon subben er rå dyp i bassen og sinnsykt klar :!: Noe Cv en ikke kan måle seg med^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan sei det same om Klipsch vs CV. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan sei det same om Klipsch vs CV. At Klipsch ikke kan måle seg med bassen til CV? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Men der igjen kan ikke Helicon subben måle seg med den "derre" skarpe Cv bassen.^^ :!: Klipsch er vel ikke så dyp^^ Men Klipsch kan muligens lage mer lyd enn det størtse cv ene At Klipsch ikke kan måle seg med bassen til CV? Nei omvendt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan sei det same om Klipsch vs CV. At Klipsch ikke kan måle seg med bassen til CV? Omvendt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, Cerwin Vega høytalere kan ikke måle seg med Klipsch når det gjelder rå dyp bass^^ Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Kom borti ett anlegg til samme pris som CW men som jeg kanskje hadde hatt mer glede av. Dali Concept 1 sorround 5.1. Cw en jeg tenke jeg skulle kjøpe kom til en pris av 23000 og dette anlegget også. Hva skal jeg kjøpe først? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg ville heller kjøpt Dali Concept surroundanlegg enn et CV anlegg. Men til 23 000 ville jeg aller helst kjøpt B&W DM683, XTZ 99 W12 og enten en NAD C372, Thule IA100 eller Cambridge 840A v.2, avhengig av hvilken forsterker jeg syntes hørtes best ut. EDIT: men det er min drøm Endret 7. januar 2008 av Bluum Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Et surroundanlegg med bare concept 1 høytalere? Eller concept 10 foran, concept 2 bak og comcept C center. Og en Concept 12 subb såklart. Et lignende sett bare med concept 1 bak, og concept 6 forann koster 10 000. Uten forsterker. Kan godt stemme når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Bare Concept En kan funke bra. Blir mye lyd skal jeg love deg. Har Dali Concept 1 Stereo med Denon RCD - M33 Reciever. Så med en senter og sub (den er svær) blir det mye lyd. Men mest opplevelse av sinnsyk sorround og skarpe toner. :!: Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og det skal du betale 23 000 for ? Uten forsterker? Nei kjøp deg heller Concept 10 forann og concept 1 (de har du jo nå !! = bak og den concept centeren. IKKE kjøp concept 12 subben, den er veldig dårlig i forhold til pris. Vi har den i stuen, og jeg merker nesten ikke lyd fra den! Den er koblet til riktig ja, og kommer lyd osv. Stilt inn riktig og med bassen på fullt. Bare når jeg spiller skikkelig høyt i filmer med DD11 eller DTS merker jeg at den slår litt. Mere futt i Concept 6 wooferene hehe Kjøp heller en CV subb vis du absolutt trenger mere bass en concept 10ene klarer. Cv subben vil garantert få deg til å føle musikken og filmen på et annet nivå en concept 10ene, siden cv spiller mye bedre på mellombassen. Bare mitt forslag. Finnes mye andre subber ute på markedet. Stikk og hør et sted Den subben som har overrasket meg mest i hele mitt lange liv er B&W Asw6. En stor 12" med 400 watts forsterker. Spiller helt sinnsykt høyt og siiinnsykt detaljer og kontrollert. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Takk for tipset^^ Lenke til kommentar
kdog Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et lignende sett bare med concept 1 bak, og concept 6 forann koster 10 000. Uten forsterker. Kan godt stemme når jeg tenker meg om Dette funker godt. Mangler sub, men godt fornøyd med concept 6/C/1. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Det ser kult ut^^ Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et lignende sett bare med concept 1 bak, og concept 6 forann koster 10 000. Uten forsterker. Kan godt stemme når jeg tenker meg om Dette funker godt. Mangler sub, men godt fornøyd med concept 6/C/1. Det settet der spiller helt herlig Men en subb gjør det enda bedre! Slår cv anytime hehe. untatt på partyfaktor tho Det var grunnen til at jeg kjøpte mitt i grunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå