MayPai Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vi har mange fjernsyns kalendere som går under julehøytiden, men hvilken syns DU er best? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 The julekalender, selvfølgelig. Lenke til kommentar
cRave Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 The Julekalender er best! Definitivt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Synes at nissene på låven er ganske rå da. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 The julekalender er og blir best. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ingen tvil; Nissene på låven samt TV2-nøttene. Er fan av Espen Eckbo så derfor faller Nissene på låven som min favoritt, alle typene i kalenderen er utrolig gode og morsomme. Atle Antonsens karakter "Bent" er hysterisk. TV2-nøttene er også en favoritt hos meg, Hjemme hos Asbjørn Brekke og sørlendingen i videosjappa er genial; "Jepsi pepsi". Heia Espen Eckbo. Edit. Er vel en telletråd? Får vel begrunne litt... Endret 2. januar 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bare jeg som liker Vazelina ? Lenke til kommentar
dask Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 The Julekalender... Den blir ALDRI glemt SÅ den iår å kommer nok til å se den neste år igjen.. For det eneste som er på tvn nå er jo så hjernedøvt søppel.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vazelina og The julekalender.. men iår så jeg Julebruskongen sin julekalender på vgtv Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 The Julekalender er den desidert beste. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 The Julekalender slår alt. Intet annet er i nærheten. Synd at man tilsynelatende har sluttet å lage julekalendere dog, og gått helt over til repriser av gamle serier. Selvom man mest sannsynlig aldri vil slå The Julekalender hadde det vært fint med noe nytt av og til. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 The Julekalender slår alt. Intet annet er i nærheten. Synd at man tilsynelatende har sluttet å lage julekalendere dog, og gått helt over til repriser av gamle serier. Selvom man mest sannsynlig aldri vil slå The Julekalender hadde det vært fint med noe nytt av og til. Ja enig der noe nytt hadde vært artig ja, er jo bare nrk som lager nye julekalenderer nå for tiden og alt de lager suger jo. Glemte forresten og nevne at jeg også liker jul i tøyengata og jul i skomakergata. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som husker "Juleferga"? Var ikke så verst den heller. Edit: Leif Endret 2. januar 2008 av Mevon Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fler enn meg som syns The Julekalender er tingen ja.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ingen som så julebruskongen sin julekalender på vgtv? :S Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Julebruskongen sin julekalender Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Julesbruskongen og the Julekalender <3 Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg synes Jul i skomakergate er den best, og den koseligste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå