hans94 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Skal ha meg nytt kabinett, men er usikker på hvilket. har tenkt litt på Antec Nine Hundred, Lian Li Aluminium og Aplus Twin Engine. kabinettet må være mulig å modde litt på. Er også veldig åpen for andre forslag. hvilket bør jeg velge? takk for all hjelp Endret 8. januar 2008 av hans94 Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har antec nine hundred selv, du blir ikke skuffet, det har suveren kjøling, fet look og vindu ++ =) du får alt du kan ønske deg til en overkommelig penge! løp og kjøp:) Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Antec ninehundred er støy! En venn satte viftene på halv-fullt nivå, det hørtes ut som en turbine, eller et fly som tar av. Lian Li er også kvalitet. Har ikke såm veldig mye erfaring med Lian-Li men det funker! Jeg vil anbefale APLUS Twin Engine! Mine ord. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 panzenor, fly turbine? stell deg foran en fly turbin og du hører ikke så mye for da er du allerede døv skal jeg tenke meg:) Er så jævelig mye overdriving, det bråker ikke så fælt.. OG.. det er helt opp til deg selv hvilken hastighet du vil ha, jeg har vendt meg til og ha alt på high, og nå hører jeg det så vidt:) Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har Aplus Twin Engine selv og er godt fornøyd. Den viften på siden (25cm) hjelper virkelig på temperaturen i pcen Endret 6. januar 2008 av OndApe Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 panzenor, fly turbine? stell deg foran en fly turbin og du hører ikke så mye for da er du allerede døv skal jeg tenke meg:) Er så jævelig mye overdriving, det bråker ikke så fælt.. OG.. det er helt opp til deg selv hvilken hastighet du vil ha, jeg har vendt meg til og ha alt på high, og nå hører jeg det så vidt:) Ikke ta det bokstavlig. Det kan hende at det er tilfeldig at hans kabinett bråker så mye, man kan være uheldig. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 gå for et LianLi kabinett.. de koster litt ekstra, men jeg kan garantere at du blir fornøyd.. hatt 3 stk over de siste 6-7 årene... alle like gode.. skal aldri ha noe annet.. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg anbefaler Antec P182. Om du bruker hodet litt når du velger komponenter og kjølere vil du oppnå en tilnærmet lydløs pc i dette kabinettet. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Antec 900 er absolutt verdt å eie, det kjøler sinnsykt bra (kanskje et av de beste kabinetter uansett pris når det gjelder kjøling), og det ser også meget bra ut. Støyen er ikke særlig issue, selv om du skrur ned viftene, kjøler det så og si like bra. Det er også ganske billig, så til denne prisen ville jeg ikke tenkt meg om engang,løp og kjøp, du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 noen her som vet hvordan man kan få av lysene på antec900 btw? vil helst ikke ha de på =D Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 noen her som vet hvordan man kan få av lysene på antec900 btw? vil helst ikke ha de på =D Må vel være å enten få nye vifter satt inn, eller sabotere lysdiodene:) Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Silverstone har jeg en av nå uten vindu. Føles ganske solid , frest ut av stål aktig Geniale plasseringer for ting som for eks rom til 2 strømmforskyninger nede sammen med 6 harddisker hvor 2 vifter blåser over harddiskene og ut på den andre siden så denne varmen ikke kommer inn til hovedkortet. Oppe er det også 2x 120mm vifter bak pcan som blåser kald luft på hovedkort/cpu /ram og 2x120 vifter som suger varmluften ut på toppen. Ellers så har jeg bare gode erfaringer med LianLi Endret 8. januar 2008 av War Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Takk for alle svar! jeg tror nok det blir Antec nine hundred Silverstone var et kult kabinett men litt dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå