Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja et lite steg vidre, 14654 poeng.

Du av alle burde vite at det er greiest hvis vi redigerer på den posten som inneholder den noenlunde siste scoren. Den er to poster lenger oppe..

Vel nettop det har jeg prøvd å være en forkjemper for, men det falt ikke i smak, flertallet vil ha ny post ved ny score siden dette er lettere å følge med i, dermed er det bare å bøye seg for dette.

Her ser du mitt forsøk. :hmm:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=305170

Lenke til kommentar
Tja et lite steg vidre, 14654 poeng.

Du av alle burde vite at det er greiest hvis vi redigerer på den posten som inneholder den noenlunde siste scoren. Den er to poster lenger oppe..

Vel nettop det har jeg prøvd å være en forkjemper for, men det falt ikke i smak, flertallet vil ha ny post ved ny score siden dette er lettere å følge med i, dermed er det bare å bøye seg for dette.

Her ser du mitt forsøk. :hmm:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=305170

Var nettopp derfor jeg sa noe, samt at jeg er enig. Greit nok hvis scoren en hadde tidligere ligger 20 sider bak i tråden så burde det gå an og poste en ny score. Men det blir enormt med sider hvis en poster en ny hver gang en øker litt i score når den forrige ligger på de f.eks 3 siste sidene. Jaja, ikke alle som vil prøve å holde litt orden. Bruker du pelt på x850xt kortet ditt du? Har et x800xt som nekter å gå over 550 core med 7 grader full load. Vært skikkelig uheldig med kortet. Må kjøpe nytt..

Lenke til kommentar
Har et x800xt som nekter å gå over 550 core med 7 grader full load. Vært skikkelig uheldig med kortet. Må kjøpe nytt..

Du kan ikke akkurat forvente at du får et kort som klokker bedre, hvorfor tar du ikke heller en vgpu mod ?

Klart jeg kan det, det har jeg gjort ved alle pros/gpu/minne jeg kjøpt. Hvis det ikke klokker som forventet, selge det og prøve igjen. Det er bare penger. Taper ikke så enormt på det. Kunne jo tatt vgpu men siden det klokker så dårlig uten vil jeg ikke ta sjangsen. Først få i hus et som klokker bra og så kan jeg begynne å modde.

Lenke til kommentar

asus k8n-e

amd socket 754 3400+ (2,4ghz, 512kb l2 cache)

1024mb ram (twinmos)

sapphire x800xl agp

 

score: 10005 poeng. alt uklokket og endel program i bakgrunnen.

minne er klokka ned et hakk pga artifacts på brothers in arms (men kun det)

og cool and quiet aktivert, men vet ikke om det virker inn noe

 

kanskje teste litt med en ati silencer 5 når den kommer.. orginal vifta "bråker" iallefall alt for mye etter min smak

Endret av ChainDoG
Lenke til kommentar

Følgende setup:

 

CPU: A64 3200+ (939) "winchester" (uklokket)

HK : Abit AN8(nForce4)

RAM: twinmos 512 pc3200

GPU: ATI x800 PRO PCI-E (uklokket) (475-450)

 

= 10'000 mark's

___________________________________

 

Neste setup :

 

samme, men kjører gpu på 530/560 :cool: (58*c på load-thanks to Artic Cooling) :D

 

= 11'000 mark's

___________________________________

 

Er sånn passe fornøyd :yes: ..

Men hadde vært morro å sett hvor mye jeg kunne fått når jeg får klokka cpuen, enda litt høyere gpu hastighet og fått skifta RAM. :hmm::dribble:

 

Hva syns dere ? ;):roll:

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
Nei kjører kun med vannkjøling, men siden denne er så kald, ca 8 grader på vannet så er grafikkortet under 20 grader ved full load og cpu kjører med ca 25 grader når den kjører 2800 GHz :)

8 grader :wow:

 

Har du radiatoren ute eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
Nei kjører kun med vannkjøling, men siden denne er så kald, ca 8 grader på vannet så er grafikkortet under 20 grader ved full load og cpu kjører med ca 25 grader når den kjører 2800 GHz  :)

8 grader :wow:

 

Har du radiatoren ute eller noe?

I kjellern :D

Å lang slange må du da ha? Eller tar du snarveien ned igjenom gulvet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...