Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!


Anbefalte innlegg

Jeg tok av kjøleren på mitt 9800PRO og det visste seg at det sto R360 kjerne på den! har dette noe å si? mente 360 var XT jeg... :hmm:

 

100% sikker på at det sto R360, Men får kun klokket 405/370. er det mulig å justere spenning på GPU sånn som man gjøre ved klokking av CPU? AG

 

 

ÿ|

Stemmer at R360 er XT

Å ha R360 kjerne har ingen fordeler som jeg kan se.

 

Tror de tok ibruk R360 kjernen fordii etterspørselen etter 9800pro kort var så stor en stund, de gikk tom for R350 kjerner

 

Eneste måten å øke spenningen på er en voltmod, dette medfører lodding.

kan man ikke justere agp volatge i bios da?

 

EDIT: r360 kjernen tåler høyrer frekvens(men som alle chips kan du være uheldig og heldig med akkurat den chippen), det er også bedre minne på disse kortene, siden de er xt-kort med pro bios,

installer xp bios så kan du dra nytte av en annen pixelshader eller no liknende om jeg ikke tar feil.

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk 8500 poeng her ja med pentium 2.8 ghz

jeg fikk 7100 med en logitech mx510

Gullkorn, lagret.

:!:

håper dere forstod at det var sarkastisk da han bare oppgir cpu som alene er bortimot ubetydelig for 3dmark, er derfor det er egen cpu test :D

Fullt klar over det, derfor den bar så morsom. :)

 

Et MEGET godt eksempel på fantastisk nerde-humor! :):thumbup:

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar
7900 med mitt ait 9800pro klokka en del (ikke opdatert profil) med uorginal kjøler

AC silent1 eller noe

 

p4 2800 @ 3230

Den skulle jeg likt å sett comparelink til

 

Jeg får ca 7500 med P42.8 @ 3.9 og 9800pro 507core 380mem

Er vel noe av det største sprøytet jeg har hørt, nesten 8000 poeng med 9800pro uten ekstremkjøling, og slik en puslete klokk på resten av systemet...!

Lenke til kommentar
Nytt 3DMark03-resultat etter oppgraderinga: 1201.

 

CPU: Athlon64 3500+

Grafikk: Radeon Xpress 200G (integrert)

 

Før oppgraderinga hadde jeg Geforce4 Ti4200 og fikk så vidt jeg husker noe rundt 1750.

det betyr at det Radeon Express 200G kortet yter ca det samme som et R9200 128mb det. har en PC med AMD Duron 1300 og R9200 128mb scorer ca 1200 poeng med den skrot maskinen! :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...