Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm hva er det med nvidia sine kort som gjør at de kan klokke så mye?? jeg har installert ATI tool. default voltage er 520 og mem 560. å så hører jeg nvidia ha tusen å noe mem??!

jeg overklokka litt men det va ikke mange hundre poengene jeg fikk mer av det. Får 11500-600 hver gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
hmm hva er det med nvidia sine kort som gjør at de kan klokke så mye?? jeg har installert ATI tool. default voltage er 520 og mem 560. å så hører jeg nvidia ha tusen å noe mem??!

jeg overklokka litt men det va ikke mange hundre poengene jeg fikk mer av det. Får 11500-600 hver gang.

Jeg er ikke sikker men jeg trur ATI bruker den MHz`n som den har, mens nVidia bruker samme måte som på FSB og RAM elns. Som 200 MHz FSB og PC400 RAM, selv om begge er 200 MHz. Kanskje litt dårlig formulert...

Er det riktig ?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker men jeg trur ATI bruker den MHz`n som den har, mens nVidia bruker samme måte som på FSB og RAM elns. Som 200 MHz FSB og PC400 RAM, selv om begge er 200 MHz. Kanskje litt dårlig formulert...

Er det riktig ?

det kan godt stemme, mener jeg har hørt det ett sted..

men alikelvel det er veldig frustrerende å ikke få like mye poeng som andre med samme og i noen tilfeller dårligere pc en meg..jeg har nettopp formatert i tillegg.

nyeste hovedkortdrivere, radeon, sp2! hva er GALT!!?

Lenke til kommentar

Er det riktig ?

det kan godt stemme, mener jeg har hørt det ett sted..

men alikelvel det er veldig frustrerende å ikke få like mye poeng som andre med samme og i noen tilfeller dårligere pc en meg..jeg har nettopp formatert i tillegg.

nyeste hovedkortdrivere, radeon, sp2! hva er GALT!!?

Hva slags system har du da?

Lenke til kommentar

Planer om å slenge på en swiftech med 172 watts peltier med rett voltmengde i løpet av helgen.

Regner med at jeg kommer til å modde om ikke lenge og. Slenge inn BH5en min for enda noen poeng med timings kanskje.

Håper jeg kommer litt lengre ja ;)

Håper du prøver å presse litt mer ut av ditt og :thumbup:

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Planer om å slenge på en switch med 172 watts peltier med rett voltmengde i løpet av helgen.

Regner med at jeg kommer til å modde om ikke lenge og. Slenge inn BH5en min for enda noen poeng med timings kanskje.

Håper jeg kommer litt lengre ja ;)

Håper du prøver å presse litt mer ut av ditt og  :thumbup:

DangerDen blokka er bestilt. Den ble sendt fra Statene for ett par dager siden. Har nå ankommet Paris, så jeg har den nok til uka. Håper på å klare å tyne enda litt ut av det da ja :) Vi kan jo kappe til 14500 ;) 15000 klarer jeg ikke uten vmod, å det vil jeg ikke gjøre med det (tror jeg) Kommer an på om du knuser meg når du får pelt på ditt :!:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Brukte ATI tool til å finne ca. max klokk. Men det virker som om bugga litt.

Kom en artifact på 575 core og 578 mem. Mem virker rett men coren har jeg satt opp til 589 uten artifacts nå. Og senket mem til 575. 14208 nu. Teste litt videre å finne hvor grensen egentlig går :)

Hadde drept for den mem klokken du har forresten JimRamse ;)

Edit: Nærmeste jeg greide å komme ;)

14318

Edit2: Gikk etter mye om og men ;) Artifactsfritt.

14386

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...