Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var bare 3960 poeng jeg fikk, husket visst feil trodde jeg hadde fått 5800

Radeon 9600 XT 128MB

AMD 64 3200+

1 gb minne 2* 512 mb Twinmos PC3200

MSI K8T Neo ...

3dMark03 saver ikke resultatene mine for hver test, skal dette være mulig.

Og når jeg prøver å legge opp resultatene mine online får jeg beskjed om at de ikke klarer å sjekke validiteten på produktet jeg har kjøpt.

Og blir nå gransket for ulovlig bruk av programmet.

Hvordan kan jeg få fikset det.

Endret av cgsimons
Lenke til kommentar

Og når jeg prøver å legge opp resultatene mine online får jeg beskjed om at de ikke klarer å sjekke validiteten på produktet jeg har kjøpt.

haha, har fått det jeg også...noen sa det var fordi jeg brukte illegalt lastet ned proffesional version, hvis man bruker en vanlig gratis versjon funker det nok...har ikke testa

Lenke til kommentar

haha, har fått det jeg også...noen sa det var fordi jeg brukte illegalt lastet ned proffesional version, hvis man bruker en vanlig gratis versjon funker det nok...har ikke testa

Pro og gratis versjonen er akkurat like. Du må bare ha en registrasjons kode for å åpne pro funksjonene.

Lenke til kommentar
Pro og gratis versjonen er akkurat like. Du må bare ha en registrasjons kode for å åpne pro funksjonene.

Nei, de er ikke like.

I gratisversjonen kan du ikke velge noen innstilliger selv, alt blir kjørt på standard.

Men så trenger du jo egentlig ikke å kjøre på annet heller.

Kan bare være litt irriterende å måtte kjøre cpu test i tillegg til game-testene av og til.

Lenke til kommentar

Nei, de er ikke like.

I gratisversjonen kan du ikke velge noen innstilliger selv, alt blir kjørt på standard.

Men så trenger du jo egentlig ikke å kjøre på annet heller.

Kan bare være litt irriterende å måtte kjøre cpu test i tillegg til game-testene av og til.

Det är kanske det han menar med "pro funksjonene" ;)

Lenke til kommentar

Bare sånn liten påminnelse: Man KAN trykke ESCAPE etter de fire første gametestene har blitt kjørt(DVS, når første cpu test kommer kan man trykke escape), og da dropper man ut av testen og får score. Alt som kommer etter gametestene har ingenting å si for scoren du ender opp med uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...