Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
****** kan man ha 2 prosessoer?????? Konge i så fall! :yes:  :thumbup:

klart man kan, hvorfor spør du om det da?

Okei! Bare lurte! Trodde man bare kunne ha 1! En kamerat sa at det var akkurat det samme som at et menneske hadde 2 hjerner!! Heh! Vet ikke

Lenke til kommentar

******, vannkjøling med - grader. Bør ha egne kategorier innen OC spør du meg. En for OC med utstyr som står i maskinen. DVS at man kan koble den fra å fløtte den til naboen å koble den opp der så funker den, å en annen kategori for folk som har vanntanker begravd i hagen, eller kompressorer på størrelsen med kjøleskap OSV.

Ikke lett å sammenligne samme utstyret når noen kjører luft kjøling, noen kjører vannkjøling, andre har Vapo, mens de ekstreme har kjøleutstyr du må ha en lastebil for å flytte på F.Eks Macci

Lenke til kommentar

Så sant så sant Snekker`n.

Er jo ikke mulig å sjekke sånt. Det greieste er som du sier at folk bare er ærlige om hva slags kjøling de bruker. Ikke rart at min vannkjøling ikke gjør meg istand til å kjøre 4 GHz. Jeg har jo vanntemp på sikkert 22 - 23 grader. Er sikker på at CPU'em min hadde gått som 4 i systemet ditt Snekker`n. Tror jeg får sette den opp i vinduet å få kald luft inn på den. Får jeg ned vann temp til 5 - 10 grader tror jeg nok jeg skal klare noe benchmarks med den ved 4 GHz :yes:

Uansett, kan ikke klage. Alt av spill går ihvertfall glatt :D

Lenke til kommentar
Imorgen etter jobb, skal jeg ****** meg sette hele PC på utsiden, OC hele dritten til himmels, å da skal jeg enten få 23000 i 3dmark

:wow: Skal du klare 23000 poeng i 3dmark03? Lykke til :cool:

Ser bare at du har posta i 03 tråden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...