Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny score, se signatur.

Hmm, dette må gjøres noe med,får ta det neste uke :cool::cool:

Sier ikke nei takk til en liten duell, jeg har mer å by på ;)

Den er grei så lenge som vi holder oss til vannkjøling, vapo og voltmod er uinntresangt for mitt vedkommende, men som sagt i nest uke får ikke tid før da.

Pøh, alt er lov selvfølgelig. Du kan ikke lage dine egne regler. Enig i at det blir for dumt at jeg skulle sagt "ok, men ikke bruk peltier fordi det har ikke jeg?" :) Uansett, jeg skal gi deg motstand i stunden fremover til jeg blir utestengt, har flere ess i ermet.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
Det står deg selvfølgelig fritt å bruke hva du ønsker, men da regner jeg med at du opplyser om det, i første omgang kjører jeg uten pelt, monterer jeg den skal jeg si fra.

Høres bra ut, da stiller vi kjølingsmessig foreløpig likt. Fordelen din med raskere cpu tar jeg igjen på skjermkortet. Artig "krig", egentlig :) I bunn og grunn ender det vel i at "seierherren" er den som gidder å kjøpe mest. Et lite apropos: Man ser hvor "skjermkortavhengig 3dmark03 er: jeg slår deg i 03 men i 01 ligger jeg et stykke etter.

Som sagt: Jeg har et par ess i ermet, direkte overført uventet kapitaløkning. Tolk det som du vil ;)

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
HAHA ingen slår min 162 poeng LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

joa, 98poeng, gainward geforce 4 mx 420 (pci)

skal prøve litt til, skal få den over 100

Vent til jeg hiver opp den gamle pc'en min! Nøkkel ord som voodoo 5 5500, celly 633 384mb pc66 sdram sier vel det meste *grin*

Lenke til kommentar

Når man skal få laveste score, er det ikke mulig å bruke hvilken som helst maskin, maskinen må ha støtte for DX 7 eller 8 i hardware. Ellers hadde jeg hatt desidert lavest, med P1 @ 233 Mhz og ATI 4MB skjermkort uten støtte for direct3D. 32MB EDO-RAM hadde den også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...