MADGamer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Kom over denne siden [link fjernet av moderator] og lurer på om noen har prøvd programmet. Er det virkelig så bra som det utgir seg for å være, eller er det bare no tull? Endret 2. januar 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Et program som logger seg inn i microsoft sine servere og henter fram alle loggene de liksom skal ha lagret der? I tilleg må du sende en tekst til alle på msn-listen din, og minst 15 av dem må gjøre ettellerannet for at programmet skal aktiveres? Dette må da være noe snusk. Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Et program som logger seg inn i microsoft sine servere og henter fram alle loggene de liksom skal ha lagret der? I tilleg må du sende en tekst til alle på msn-listen din, og minst 15 av dem må gjøre ettellerannet for at programmet skal aktiveres? Dette må da være noe snusk. Ja, det var det jeg også tenkte. Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Sjekke ut Må vel nesten det, verste som kan skje er vel at jeg får no virus eller no skal jo likevel bytte ut pcen om et par uker Og gidder ikke å oppgi egen msn og passord så hvis folk går inne her: "Fjerna linken siden noen ikke syns det var no bra..." Så får jeg sjekka om det funker Endret 2. januar 2008 av MADGamer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vi ønsker ikke å være behjelpelige til at folks MSN eller annet blir hacket. Tråden stenges derfor og linken fjernes. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg