kommer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har jo viften til PSUen som er en 120millimeter som er under PSUen(selvfølgelig). S har jeg en liten vifte som blåser luft inn til hardisken(vil jeg tro, er ikke dette normalt?). Så har jeg en som blåser inn luft til CPUen. Og en på GPUen. har jo plass til en vifte bak på kabinettet under PSUen, er det en slik vifte jeg trenger? og bør den blåse inn eller ut? har jeg muligheter for flere vifter også, andre steder? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Vifta som blåser inn forran harddiskene er helt normalt og bra. Det kan være godt å ha en vifte bak i kabinettet til å blåse ut den varme lufta. Om du finner flere plasser med 4 skruehull og perforeringer (hull) så er det bare å montere en vifte her. Hvilket kabinett har du? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dette er helt opp til hvilke kabinett du bruker, stort sett er vifteplassen bak i kabinettet 80mm eller 120mm, det beste er gjennomstrømning i kabinettet, altså viften(e) forran blåser inn og viften(e) bak blåser ut, hvis man har tilkoblingsmuligheter i døra kan man også ha dem til å blåse ut. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 har dette kabinettet http://images.ciao.com/ide/images/products...uct-2049139.jpg Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Går enten en 80mm der eller en 120mm. MEN, det kabinettet der ser ut som de du får på "ferdig" PC-er, og de har en sånn klipps lignende greie bak, så skal du ha opp døra må den brytes. Og da forsvinner garantien, hvis du ikke allerede har hatt det opp en gang? Lenke til kommentar
kommer Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Går enten en 80mm der eller en 120mm.MEN, det kabinettet der ser ut som de du får på "ferdig" PC-er, og de har en sånn klipps lignende greie bak, så skal du ha opp døra må den brytes. Og da forsvinner garantien, hvis du ikke allerede har hatt det opp en gang? er nesten ikke noe igjen av lefdal pcen(nesten alle deler er byttet), så har nok ikke noe garanti, men å åpne kabinettet? er ikke noe problem, men har fest bak for et 80 millimeter vifte helt bak i kabinetter der som er vanlig. men burde jeg da gå for en vifte som blåser ut luften der da? Kan den ikke forstyrre PSU viften?(hvis dere skjønner hva jeg mener). og vil en slik vifte gjøre noe forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå