Mr. Bojangles Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Var 165 i Mai, nå er jeg 180. Så alt kan skje. 15 cm på et par måneder? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg er en gutt på litt over 14 år, er vel rett under 1.75 m og veier rundt 65 kg. Er ganske sikker på at jeg har kraftig beinbebygging. Hvor høy blir jeg? Har hørt du kan regne sånn cirka ut dette Du blir ca like høy som faren din! Det stemmer ikke alltid. Jeg er 11-12 cm høyere enn fattern. Men jeg tror ikke det er noen måte i din alder å regne ut hvor høy du kommer til å bli. Det er nermest umulig å regne ut hvor høy du kommer til å bli. Noen er utvokst tidlig, og andre seint. Men knoklene vokser ikke sammen før du er nermere 20, så du vokser alltids litt. Har du gener for høyde i familen(trenger ikke være så nærme deg), så blir du høy. Slekten min er ikke høye i det hele tatt, men jeg er 190 og vokser forsatt. Det eneste du kan gjøre er å spise grøt og ta det på sikt. Jeg er 100% sikker på at du ikke er utvokst Endret 6. september 2008 av Sluven Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg kjenner en som er 14-15 som dro til en legeting oppe på riksen eller noe for å finne ut hvor høy han kom til å bli. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du blir nøyaktig 179 centimeter. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dette er en gammel tråd som har blitt bumpet frem i dag. Samtidig finnes det flere brudd på gjestepostregelen her. Jeg sperrer tråden, så får dere heller starte en ny tråd dersom det er interesse for det. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg