CurSe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Bruker VLC Media Player når jeg skal se film på min Pioneer 428XD fra datamaskinen, men tingen er at kontrasten er litt for lav så i mørke scener mister jeg noen detaljer på tv'n. Jeg går inn i settings og får vite at man kan stille kontrasten med verdier som varierer fra 1-2. Uansett hva jeg setter disse verdiene så skjer det ingenting med bildet, hverken på dataskjermen eller Pioneeren. Hva er det jeg gjør galt? Alt dette funker fint i Media Player Classic, men der har jeg ikke klart å sette innstillingene slik at jeg er fornøyd med bildet på Pioneeren. Alt av farger blir så mye bedre i VLC av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det Extended GUI (Settings --> Extended GUI) du bruker? For å justere kontrast med den fungerer iallfall fint for meg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Må fuglene vite hva jeg har vært og fiklet med, har vært inne i settings - preferences når jeg har prøvd å justere bildet. Extended GUI funket aldeles utmerket, tusen takk! Føler meg litt smådum siden jeg ikke har oppdaget den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå