LadyKatie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ser ut som skjebnens dag har kommet: Jeg satte meg godt i sengen for å spille COD4. Tenkte ikke noe mer over hva som kan skje med en xbox 360. Da katastrofen inntreffer... Skjermen fryser og jeg starter 360'en på nytt, litt spent, siden jeg har fått RROD før. Det blinker rødt. I alle fire feltene. Jeg erger meg, og har tenkt til å ringe MS for å høre hvordan man kan fikse dette, eventuelt å få en ny en. Før jeg ringer, tenkte jeg at jeg kunne undersøke min trofaste nettside diskusjon.no. Der fant jeg det jeg lette etter, men det hjalp ikke å dra ut A/v kabelen, som folk hadde skrevet. Satt den i hardt/svakt for å sjekke om det kunne ha noe å si. Så, har noen forslag til hva som kan være årsaken, eller er jeg nødt til å ringe MS support, som visst nok skal være ganske dårlige? Endret 1. januar 2008 av LadyKatie Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kan jo prøve http://support.microsoft.com/kb/906652 før du ringer. Leste ikke hele, men sjekk at konsollen funker gjennom kompositt ? Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Konsollen funker gjennom kompositt? Vet ikke om dette har noen betydning, men det er en gammel CRT tv som har sett sine bedre dager. Hadde akkurat lest igjennom den artikkelen du ga meg. Ble ikke særlig klokere av det. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 4 røde lys: bildekabelen er ikke satt ordentlig i. Prøv å sett kabelen ordentlig. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 4 røde lys: bildekabelen er ikke satt ordentlig i. Prøv å sett kabelen ordentlig. Har prøvd det.. Satt den i godt.. Har kjent at det går an å "dytte" den opp og ned, når den er festet. Kan det være noe i veien med GPU'en? Det skjedde plutselig mitt inni COD4. Den har stått på samme plass i nesten 2 år. Som er en hylleseksjon. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Konsollen funker gjennom kompositt? Vet ikke om dette har noen betydning, men det er en gammel CRT tv som har sett sine bedre dager. Hadde akkurat lest igjennom den artikkelen du ga meg. Ble ikke særlig klokere av det. hehe ok, prøv en annen kabel (om du kjenner noen andre med 360).. ellers får du vel bare prøve å ringe support Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Burde ikke bli så vanskelig å få låne en kabel, når nesten alle fikk det til jul.. Hvis det ikke funker da, blir det da den vanskelig veien å gå. Jeg fant ut at MS hadde kontor like ved her jeg bor. Så går det an å stikke innom der og høre hva dette er, eller levere fra seg xbox'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå