googlerian Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 En firmatelefonkatalog med over 340.000 norske bedrifter med spesifikk informasjon tilknyttet hver firma som bl.a. produkter, priser, beliggenhet, kart. Telefonkatalog vil da virke både som et oppslagsregister og pris søkemotor noe av kelkoo.no itillegg. Meningen er at tjenesten skal være helt gratis. Alt jeg er interessert i å betale for å lage gratistjenesten er ca. 4000-5000 kroner. Hvor mye krever du for å lage firmatelefonkatalogen? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg er dessverre redd for at du må beregne minst en og kanskje to nuller bak de tallene når du snakker om på et såpass stort prosjekt. Selvfølgelig så kan du finne en dyktig tenåring som kan snekkre noe på gutterommet, men om du snakker om prof. bruk av tjenesten så er det lite trolig at det er en løsning. MEN ikke la dette skremme deg fra å gå videre med en god ide.... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 [Orgie i optimisme] Du sier altså at du vil drifte en søkbar database med 1/3 million poster inkludert bildefiler, samt utvikle og drifte en nettportal med søkemuligheter og sammenbygging med andre komersielle portaler for 4000 -5000 kroner? Jada. Og jeg kunne tenke meg en 390 kvm hytte med 13 mål strandtomt, eksklusiv bryggerett og overbygd svømmebaseng på Tjøme for 25.000,- Si i fra neste gang du kommer over et sånt tilbud er du søt. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg tittet litt på de andre postene dine googlerian, og det ser jo ut til at du ikke mangler visjoner ihvertfall.... Av ren nysgjerrighet: har du kommet i mål med noen av de ambisiøse prosjektene dine? (Til alle: dette er gutten som ville starte egen ISP... ) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 (Til alle: dette er gutten som ville starte egen ISP... ) Tenkt på det samme hadde vært morsomt å gjøre det, men sånne ting vil aldri bli realisert uten et hav av penger i ryggen Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 dumt, men morsomt spørsmål Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvor mye krever du for å lage firmatelefonkatalogen? Jeg står ikke opp av senga en gang for under 300 kroner timen, men hvis prosjektet kan fullføres på et par dager gjør jeg det gjerne for 5000 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg kan gjoere jobben for 2500. Semd da penger til mitt sveitsiske kontonummer 1234567890 og basen vil vaere klar om ett par dager. Alternativt kan du jo ta deg jobb som avisbud. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Dette blir for dumt! At folk gidder å svare på all trollingen til googlerian er fantastisk. Dere må vel snart ha oppdaget at alt han poster er 120% kødd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå