Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kjøpte meg nettop en ekstern maxtor onetouch 4 500gb harddisk Etter å ha overført en god del filer, så dro jeg til en kompis å delte noe "informasjon" med han, vi så en film, og han kom borti ledningen å rykket ut strømkontakten, harddisken datt selfølgelig, den var på bakken, så den veltet om. Etterpå plugget jeg den inn og maskinen min eller hans maskin klarte ikke å finne den. Har prøvd 2 forskjellige USB2.0 kabler men ingenting skjer, den lyser selfølgelig frampå. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hmm så den får i alle fall strøm!!! det første jeg ville ha prøvet var å skrudd den opp.. stappet den inn i en pc for å se om den fungerer der.. og fungerer den der, så er den nok usb tilkobblingen på den externe "kassa" som har tatt kvelden.. de kan være litt skjøre.. men en slik "kasse" til en vanlig 3.5" disk koster alt fra et par hundre spenn og oppover.. ikke noe å gråte over altså.. anyway, prøv å ta den ut og test den i en stasjonær pc først.. Godt nyttår til deg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hmm, ta forsvinner vel garantien ikkesant ? tenkte jeg skulle stikke tilbake til elkjøp i morgen å høre me dem, for da kan de vell fikse den, samtidig som dataen min blir reddet. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 tja.. de burde kunne bytte kabinett.. for jeg tror ikke data`ne er borte.. men da håper jeg du har "tabbe" forsikring... de dekker ikke uhell uten den ! Jeg har hatt samme uhellet selv en gang, men min disk datt over en meter ned og rett i betonggulvet ( minus gulvbellegget på ca 3 mm he he) , og det var mens jeg overførte filer til den.. skjedde ikke en døyt med den.. virker den dag i dag.. 2 å etter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 takker for raske og gode svar ha en flott dag videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå