k.a.h Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kjører vyke på min n80i funker fint, men når jeg ringer noen viser det et utenlandsnr hos di jeg ringer til, er det mulig og stille inn så det ikke viser når jeg ringer.. folk blir litt skeptiske når di ser dette nummeret, og er det mulig og mota samtaler til min mobil på vyke, har prøvd og ringe tilbake till dette nummeret som vises fra en annen telefon men det funker ikke . mener også jeg har lest en plass at det er gratis og ringe vyke til vyke fra mobilen over wlanet der begge bruker vyke, men vilket nr skal jeg da ringe til den andre som også har vyke etter som det ikke ser ut til å virke og ringe tilbake på nummeret som vises når den andre ringer ?,, mane spørmål dette, men håper på mange svar, på forhånd takk. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er IP-telefoni det er snakk om? nei? Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Med Vyke kan man ringe gratis en annen Vyke bruker via SIP/IP-telefoni. Man bruker da brukernavn, all info om dette står på Vyke sin nettside. www.vyke.com Sakset fra Deres nettside: If you are both you and the party you would like to speak with are connected to Vyke Mobile IP and/or Vyke IP using the SIP protocol you may talk to each other for free. By entering 10* and your friend's Vyke username you can talk for free to each other as long as you are both online. Endret 2. januar 2008 av ebbe77 Lenke til kommentar
nymo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da må du nok prate med Vyke om hvorfor det viser feil nummer. De skal kunne fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå