Gå til innhold

Kritikk på 2 bilder jeg nettopp tok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last opp bildene i forminsket størrelse. Svært få gidder å resize dem selv, eller bare se på thumbnails'ene.

Så til bildene: Det første bildet er veldig uskarpt, og ganske kjedelig. Det andre bildet er betydelig bedre, og den minimale dybdeskarpheten gir en fin effekt når kontaktpunktene på prosessoren blir utvisket.

Begge bildene bærer dessverre preg av kraftig komprimering. Mobilkamerabilder?

OT: Pleier det ikke å stikke opp gullpinner på undersiden av prosessorer?

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding. :)

Skal huske på det med størrelsen til neste gang. Hehe, vet at det ikke er det beste kamera, men det er ikke mobil. Husker ikke hva det heter, men det begynner å bli litt gammelt nå. Men ser at første bilde ble ganske mye uskarpt, men nummer 2 ble litt bedre.

Hehe, det er sånne gullpinner på AMD prosessorer, var ihvertfall sånn på de gamle prosessorene til AMD. Dette er prosessor fra Intel av modell E6600. ;)

Lenke til kommentar

Bilde nr. 2 har potensiale. Men som flere har nevnt i denne forumkategorien før, så bærer disse bildene veldig snapshot preg. Hvis du vil ha et bilde å vise frem, som er teknisk godt utført, bør du i alle fall tenke på hvitbalansen, og lyssettingen.

DoF'en synes jeg var bra, men det var vel tilfeldighetenes spill, og ikke din egen intensjon, har jeg rett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...