bnezofil Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har spilt GT4 en god stund nå og synes det er helt fantastisk, men jeg blir av og til litt lei av å kjøre på racingbaner hele tiden, og lurer derfor på om det finnes et bilspill som lar man kjøre på svingete og artige landeveier? Gjerne med godt utvalg i biler som Ferrari, Mercedes, Lamborghini. Husker NFS HP2, det var egentlig ganske flott, fin grafikk og greier såvidt jeg kan huske. Need for Speed har aldri vært likt seg etter at Underground kom. Det ble liksom ikke noe særlig... Takker for innspill... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har spilt GT4 en god stund nå og synes det er helt fantastisk, men jeg blir av og til litt lei av å kjøre på racingbaner hele tiden, og lurer derfor på om det finnes et bilspill som lar man kjøre på svingete og artige landeveier? Gjerne med godt utvalg i biler som Ferrari, Mercedes, Lamborghini. Husker NFS HP2, det var egentlig ganske flott, fin grafikk og greier såvidt jeg kan huske. Need for Speed har aldri vært likt seg etter at Underground kom. Det ble liksom ikke noe særlig... Takker for innspill... Hva med Burnout? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Flatout er kanonstilige bilspill. Lenke til kommentar
Soccerplaya Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Need for Speed har aldri vært likt seg etter at Underground kom. Det ble liksom ikke noe særlig... Takker for innspill... Antar du har prøvd NFS Carbon ? Beste NFS-spillet syns jeg da : ) ... har ps2 selv. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Need for speed, burnout, flaout. Og hvis du er ute etter of-road spill er det jo mange rally spill ute i butikkene;) Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis Test drive Unlimited har kommet til ps2 kan du jo prøve det Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har kikket litt og funnet ut at TestDrive blir handlet inn. I tillegg har jeg funnet ut at Enthusia Professional Racing ser ut til å passe mine kriterier også. Noen tips om hvor jeg finner tak i Enthusia? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Toca spillene er bra ja.... Send meg en pm du, jeg har ethusia og alle de andre som nevnes her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå