Gå til innhold

KJØLER TIL XP2000

SeiGGy

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kjøpt 2 forskjellige kjølere, og sliter voldsomt med varmen. Så jeg har rett og slett satt den ned til 1250Mhz og ligger på 54 grader.

Kan noen anbefale en meget god kjøler til XP2000....?

Ikke så meget nøye på støy...men ikke for mye støy da!

Socket A ja.

Har ingen kabinettvifter nei. Vanskelig med kabinettvifter i det teit kabinettet jeg skaffa meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumt at du ikke kan ha kabinettvifter, det hjelper ikke stort å ha verdens beste kjøler hvis tempen i kabinettet er rene ovnen... Men forslagene over er bra, hvis du ikke er nøye på støyen så er det mye å velge mellom. Har selv en MIST Silent Twin på en XP2000+ Tbred og har 43 grader idle nå. Men jeg har to kabinettvifter på 12 db bak i kabinettet mitt...denne kjøleren anbefales vel ikke hvis du har det hett i kabinettet fra før...

Lenke til kommentar

Vis det bare sto på kjølingen og ikke støy eller pris, ville jeg kjøpt swiftec sin med peltier for 1000 lappen på microplex + en deltavifte på 80x80 (som blåser eller suger) eller en 120x120 med funnel (seff suger viften da)

vis du sliter med varme er det en kriseløsning å rett å slett rive vekk sidedørene. Så at den varme luften svinner vekk og ikke blir isolert inne i kabinettet.

Så en fyr som måtte det på et lan :D

Men de beste ville å få satt inn kabinett vifter (uansett hvor inviklet det skal være) før du bruker en formue på en dyr kjøler..

Bare mitt tips..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...