vannslangen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som vet om noen bra å anbefale, må virke opptil ca 7 meter fra, ingen vegger det skal igjennom. Skal ha det til den stasjonære, men ta det med meg bort til tv'en når jeg har koplet dataen til. Lenke til kommentar
arstu Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet om noen bra å anbefale, må virke opptil ca 7 meter fra, ingen vegger det skal igjennom. Skal ha det til den stasjonære, men ta det med meg bort til tv'en når jeg har koplet dataen til. Jeg fikk kjøpt bluetooth tastatur , mus, og fingeravtrykkleser på netthandelen.no .. det fungerer helt fint ... tidligere hadde jeg tastatur og mus kjøpt hos clas ohlson. det gikk gjennom vegger og tak, men tapte segg ganske fort i rekkevidde når batteriene ble litt dårlige, og brukte ganske mye batteri. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 ok takk for svar! Så kanskje bluetoth tastatur er det jeg skal se etter ja :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå