NuckChorris Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg fatter ikke hvorfor danskene kan ha en stadion som Parken, mens landslaget til Norge stanger i den styggeste stadion paa jord, ullevaal Vet, Parken har jo 40 000 og Ullevaal har 25, skjønner egentlig ikke det når Norge er 20 ganger større Nå fyller man ikke setene med jord heller da, men mennesker. Det bor ikke så veldig mange flere i Danmark enn Norge, men en god del mer i København enn i Oslo. Så derfor høres 25k på Ullevaal i forhold til 40k i Parken helt riktig ut. Og det er jo bare tåpelig å bygge en stadion med 40k i Oslo når man ikke klarer å fylle en på 25k engang. Oslo-publikummet må jo være det treigeste i hele landet. Bare se på tilskuertallet til Vålerenga/Lyn/landslaget i forhold til folketall. Aldri i verden om vi klarer å fylle en stadion på feks 40k til Norges landskamper, og da er det lite vits. Men skulle ikke vært lov til å stemme på eget lags stadion her. Virker som om alle mener sitt lags stadion er det fineste. Ikke akkurat uventet men Endret 16. juni 2008 av San_Lopez Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg var på en del kamper på Viking Stadion det året den var helt ny. Da syntes jeg den var noe grå og kjedelig og en del dårlige løsninger. F.eks. billettsalget. Men det er en stund siden nå, så får håpe det har blitt ordnet. Ellers likte jeg godt at de hadde varme i taket. Men Aker Stadion er finest. Enkel, grei og flott beliggenhet. Lenke til kommentar
Mojjo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) TELENOR ARENA!!! Hehe, den blir sikkert den finest. Men, den er jo ikke ferdig. For øyeblikket synes jeg at Viking og Aalsund har de fineste arenane. Men tror som sagt at nye Telenor Arena kommer til triumfere øverst når den er ferdig. Endret 27. juni 2008 av Herad Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fatter ikke hvorfor danskene kan ha en stadion som Parken, mens landslaget til Norge stanger i den styggeste stadion paa jord, ullevaal Vet, Parken har jo 40 000 og Ullevaal har 25, skjønner egentlig ikke det når Norge er 20 ganger større Nå fyller man ikke setene med jord heller da, men mennesker. Det bor ikke så veldig mange flere i Danmark enn Norge, men en god del mer i København enn i Oslo. Så derfor høres 25k på Ullevaal i forhold til 40k i Parken helt riktig ut. Og det er jo bare tåpelig å bygge en stadion med 40k i Oslo når man ikke klarer å fylle en på 25k engang. Oslo-publikummet må jo være det treigeste i hele landet. Bare se på tilskuertallet til Vålerenga/Lyn/landslaget i forhold til folketall. Aldri i verden om vi klarer å fylle en stadion på feks 40k til Norges landskamper, og da er det lite vits. Men skulle ikke vært lov til å stemme på eget lags stadion her. Virker som om alle mener sitt lags stadion er det fineste. Ikke akkurat uventet men Nå kan det se ut som vi får en med 50k seter da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sør Arena og Aker Stadion er de to fineste. Er Start-supporter av hele hjertet, så da sier vi Sør Arena! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 vet ikke helt jeg.. Sør Arena er nok den fineste, selv om jeg er en ihuga enga supporter. Enga får uansett norges fineste når vår egen står klar om noen år Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sør Arena og Aker Stadion er de to fineste. Er Start-supporter av hele hjertet, så da sier vi Sør Arena! Ser desverre mongo ut med to en lav og en høy seksjon Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva mener du med det? Ser mye fetere ut enn f. eks. Brann Stadion med mange rader oppover. Like mange rader i begge etasjene gjør jo at den øverste må være brattere. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 At Sør Arena er stygg har blitt diskutert mye tidligere i topicen. Grei på utsiden men stygg på innsiden. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da skal jeg lese tråden når jeg er ferdig, for den er sammen med Aker de to fineste i Norge. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er ikke så veldig overraskende at du mener det med tanke på at du er Start fan. Men hvor fin man syntes en stadio er, er jo forskjellig fra pers til pers... Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Personlig synes jeg at Start har Norges fineste stadion.Sør Arena er egentlig altfor fin for Adecco, men sånn ble det... Mange meninger, skriv i vei Er enig, Sør Arena er Norges Beste Bane, selv om den ikke er så stor som Lerkendal, Viking Stadion, Ullevaal og Brann Stadion.. Aker Stadion, Color Line Stadion og Nye Fredrikstad Stadion er fine de oxo Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Herregud, Telenor Arena? er dere seriøs? En forstørret versjon av Vikingskipet?!?! Dette er ingen fotballbane, men en innendørs hall og atpåtil kunstgress (som de selvsagt er påtvunget pga mangel på sollys). Telenor Arena setter ABSOLUTT ikke fotballopplevelsen i høysetet, men økonomisk vinning gjennom å kunne bruke hallen året rundt. Fotball er en utendørssport, og jeg forventer at taket i det minste kan skyves bort. Det er ikke i planene til Telenor Arena. Det vil for meg være en skam og ufattelig flaut å reise til Fornebu for å bevitne en fotballkamp i en innendørs hall. Håndball, skøyter og Ishockey kan bare kose seg, fotball spilles utendørs. Makan til klovneri. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Herregud, Telenor Arena? er dere seriøs? En forstørret versjon av Vikingskipet?!?! Dette er ingen fotballbane, men en innendørs hall og atpåtil kunstgress (som de selvsagt er påtvunget pga mangel på sollys). Telenor Arena setter ABSOLUTT ikke fotballopplevelsen i høysetet, men økonomisk vinning gjennom å kunne bruke hallen året rundt. Fotball er en utendørssport, og jeg forventer at taket i det minste kan skyves bort. Det er ikke i planene til Telenor Arena. Det vil for meg være en skam og ufattelig flaut å reise til Fornebu for å bevitne en fotballkamp i en innendørs hall. Håndball, skøyter og Ishockey kan bare kose seg, fotball spilles utendørs. Makan til klovneri. Må si jeg ble rimelig overrakset over da skjønte at taket ikke var skyvbart ja. Som du sier, Fotball er en utendørsidrett. Her skal det være konserter og diverse events, det er vel derfor Stabæk fikk lov til å bygge den Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Uh... Mener dere Fornebu Arena? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, telenor arena, men ja fornebu arena.. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Stabæk krysser ikke bare én grense (ved å legge kunstgress), de har like gjerne tak over hele stadion sånn at de kan tjene penger hele året. Det bør de faen ikke få honør for. Vi er fotballsupportere, og hjemmebanen våres skal sette oss selv i høysetet. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor får dere fra at den skal hete Telenor Arena? Det er Fornebu som er det offesielle navnet. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Og hva gjør deg så jævla skråsikker? Stabæk & Telenor Arena Det er lov å følge med, seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå