Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er iallefall ikke tromsø sin atm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tromsø sin er rå. Spillerne kan ha snøballkrig og sånt. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er jo også en måte å si det på Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eller lage engler i snøen sånn som Tettey gjorde etter målet Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvis det er det eneste argumentet for at tromsøs stadion er finest tviler jeg på at den kommer serlig høyt på lista x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg trodde først den artikkelen var skrevet 1.april, but no... Enda en link! Lenke til kommentar
wigennn Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 lurer på om det er mange domme folk her!! lerkendal i trondheim er den desidert fineste stadion i norge, den trekker flest tilskuere og norges desidert beste fotball lag spiller sine hjemme kamper der åsså <3 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Nå er kunsten å se forbi det at man liker laget i denne tråden. Selv om jeg oså er Rosenbog-fan er jeg langt fra fornøyd med fasaden. Lurer på om wigennn liker gul og svart fasade for et svart og hvitt lag? Vi er jo ikke Start. Edit: leifs Endret 2. januar 2010 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Viking Stadion er norges fineste stadion slik jeg ser det. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 lurer på om det er mange domme folk her!! lerkendal i trondheim er den desidert fineste stadion i norge, den trekker flest tilskuere og norges desidert beste fotball lag spiller sine hjemme kamper der åsså <3 oh the irony. Synes Viking har den fineste stadionen i Norge. Kjedeligste: Stabæk. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ingen tvil om hvem som har fineste stadion Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Skagerak Arena ser ikke så bra ut etter min mening. Den gamle hovedtribunen som nå er på korstiden bør byttes ut med en ny som matcher resten av stadion. Dessuten burde de holdt seg til en etasje på tribunen og heller lukket igjen hjørnene. Da hadde det blitt mer intimt, og lyden hadde helt sikkert vært bedre. Etter et år på Fornebu Arena må jeg si meg fornøyd. Lyden ble veldig mye bedre etter at Stabæk Support flyttet til kortsiden. Fra utsiden ser arenaen helt grei ut. Litt grått og kjedelig, men sammenliknet med andre norske arenaer er den helt i toppen. Det samme kan vel sies om innsiden. Er veldig fornøyd med tribunen. De er i en 1 etasje, bratte og hevet litt over bakken slik at man ser brukbart uansett hvor man sitter. Lyset i arenaen er også veldig bra. Det som derimot ikke er bra er luften. Når gradestokken passerte 20 i sommer ble det veldig klam og tung luft der. Ellers på året er den helt fin, men ikke det samme som utendørsluft naturligvis. Ellers er alt av fasiliteter på plass og mer enn godkjent. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Liker stadion til stabæk. Men liker IKKE at tribunen er hevet noen meter over bakken. Bedre utsikt for tilskuer ja, men det ser ikke bra ut på TV. Se for eksempel i Premier League. Der sitter tilskuerne omtrent under bakkenivå og det ser helt fantastisk ut når det blir mål. Alle går helt bananas bak mål. Når Stabæk scorer ser man bare en betongvegg... Skagerak Arena sin nye kortside er veldig nærme banen og ligger nesten på bakkenivå. Synes den ser veldig bra ut jeg. Enig i det du sier om at tribunen burde vært hel, uten etasjer. Men når den først har blitt inndelt i 2 etajser så er den nedeste en god del større enn 2.etasjen. Altså ikke likt det de har gjort på Sør Arena og Aker stadion. Der er 1.etasje og 2.etasje like store. Hjørner? Jada, de kommer etterhvert Kan nok ta lengre tid å bli kvitt den gamle hovedtribunen (Dagens kortside). Men de bytter ihvertfall ut de blå setene til fordel for sort og hvitt. Vil nok heve inntrykket litt. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vår kjære stadion, Varden Amfi, er desidert finest =) <3 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skagerak er fin den, men liker ikke at det er store hull i hjørnene. Men både Odd og Stabæk skal ha skryt for at de greier å holde gresset så grønt høhø Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hjørnene på skagerak skal på sikt tettes, men det er som alltid et spørsmål om penger. De langsiktige planene er uansett en stadion uten hull. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Skagerak er veldig fin. RBK fansen har tydeligvis problemer med å se at det ikke nødvendigvis er noen sammenheng mellom størrelse og "finhet". Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Telenor arena(blue dream arena) er finest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå