Gå til innhold

Norges fineste stadion ?


Itagun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil. Det er ikke en egen kategori for omdiskuterte situasjoner. Det er ikke slik at det er ENTEN en cornersituasjon, eller en omdiskutert situasjon. Det er ikke slik at det er ENTEN en stor sjangse, eller en omdiskutert situasjon. Innenfor cornersituasjoner, store sjangser fra alle mulige vinkler, straffer og straffesituasjoner er det en betydelig del hvor reprisen ikke vises. Det er ikke irrelevant i forhold til det han påstod. Det er veldig mange slike situasjoner iløpet av en kamp, så sansynligheten for at du ikke får se alle sjangsene til laget ditt er ganske stor. Og ikke referer til meg som om at det er jeg som kverulerer.

 

Men dette har da lite med hvilken stadion som er Norges peneste.

 

Men det er jo så morsomt å kverrulere med bergensere :tease:

 

Men jeg må si meg enig med andre her angående Telenor gymsal. Føler ikke dere stabæksupportere at laget mister litt sjel når et så viktig punkt som stadionfølelse og ikke minst supportere blir "glemt"?

 

De har aldri hatt en arena de kan ha stadionfølelse for. De går fra Norges SOLEKLART styggeste hjemmebane til Norges soleklart mest sjelløse. They've got nothing to loose.

Lenke til kommentar
Da har ikke du vært på så mange stadioner. Klubbene blir bøtelagt hvis de viser omdiskuterte situasjoner.
Svada.

 

Du må være forsiktig med hva du sier, lille gutt. Her har du en brennsikker kilde på det jeg nettopp sa. Du vil vel ikke at jeg skal sitere direkte ut fra dokumentet? Jeg ser ikke hvordan dette kan være "tomme ord" eller "tomme fraser" som ordet "svada" betyr. Ta deg god tid med det dokumentet og les det nøye. Jeg liker ikke at spirrevipper går og retter på meg på ting de ikke har peiling på. I verste fall kan lisensen bli trukket tilbake, og hva er vitsen med storskjerm da?

Lenke til kommentar

Haha, er pasifist selv, ville bare påpeke at jeg ikke var en liten spirrevipp :whistle:

 

Jeg har i hvertfall sett omdiskuterte dommeravgjørelser flere ganger på storskjermer rundt omrking. Har et fint eksempel fra Kvartfinalen hjemme på Skagerak, Odd - FFK. FFK fikk straffe ved 2-1 til Odd og på reprisen fikk hele stadion se at det var en heading og ingen hands... Ja dommeren fikk mildt sagt en ''underminet autoritet'' ved at 8000 rasende folk hylte og skreik på'n. Jeg har sett dette også på noen andre storskjermer og det kom aldri noen bøter... Dette her er helt ok.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk har imot Lerkendal. Er jo en veldig pen stadio, har norges beste gressmatte. Ingen stadion i verden slår Lerkendal når den er gjort klar til Champions League og med fulle tribuner og en helt fantastisk stemning.

 

Lerkendal er norges peneste stadion, så kommer aker stadion.

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar
Lille spirevipp ? xD sikkert både høyere og sterkere enn deg... ''undermines autoriteten til dommeren'' om man viser omtalte situasjoner? nei...

 

Om omdiskuterte situasjoner vises der og da på stadion kan det føre til et større hat mot dommeren enn det allerede er. Supportere har en tendens til å huske feil fra dommeren, så forbundet vil at det er lavest mulig temperatur på tribunen.

 

PS. Ikke yppe til bråk på nettet. Det er like ubrukelig som å.. skryte av hvor stor og sterk du er, på nettet.

Lenke til kommentar
Haha, er pasifist selv, ville bare påpeke at jeg ikke var en liten spirrevipp :whistle:

 

Jeg har i hvertfall sett omdiskuterte dommeravgjørelser flere ganger på storskjermer rundt omrking. Har et fint eksempel fra Kvartfinalen hjemme på Skagerak, Odd - FFK. FFK fikk straffe ved 2-1 til Odd og på reprisen fikk hele stadion se at det var en heading og ingen hands... Ja dommeren fikk mildt sagt en ''underminet autoritet'' ved at 8000 rasende folk hylte og skreik på'n. Jeg har sett dette også på noen andre storskjermer og det kom aldri noen bøter... Dette her er helt ok.

 

Jeg kan på stående fot huske at i alle fall Vålerenga stod i fare for å miste lisensen i det jeg tror var 2007. Jeg tror det løste seg ved at de fikk en bot på 20 000 kroner istedet. Men jeg har i alle fall bevist min side av saken: det er ulovlig å vise situasjoner som kan føre til at dommeren blir upopulær. Det kan medføre sanksjoner og i verste fall at klubben mister lisensen. At mange situasjoner blir klippet bort, er og blir ulovlig.

Lenke til kommentar

Ja ok, jeg gir meg.

 

 

Men det er jo så morsomt å kverrulere med bergensere :tease:

 

Og ikke referer til meg som om at det er jeg som kverulerer.

 

 

?

 

 

De har aldri hatt en arena de kan ha stadionfølelse for. De går fra Norges SOLEKLART styggeste hjemmebane til Norges soleklart mest sjelløse. They've got nothing to loose.

 

Nja, må si meg litt uenig der. Å si at det er den soleklart styggeste er å ta litt vel i. Jeg likte faktisk det at den går opp på midten. Nadderud hadde hvertfall identitet.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva folk har imot Lerkendal. Er jo en veldig pen stadio, har norges beste gressmatte. Ingen stadion i verden slår Lerkendal når den er gjort klar til Champions League og med fulle tribuner og en helt fantastisk stemning.

 

Lerkendal er norges peneste stadion, så kommer aker stadion.

Jo, fin stadion, det er sant, men så mye som kunne vært gjort bedre føler jeg. Hvorfor er det ikke sorte og hvite seter på alle tribuner? Hvorfor er fasaden gul?

 

Fra våren av har vi hvertfall norges beste supporterfelt! :w00t:

 

 

*Beklager dobbelpost*

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Ja og VIP ja, det er jo en ganske stor grunn til at vi ikke alltid høres så godt. Vanskelig å være samstemte når det er et så smalt felt. Dette blir jo også bedre når vi flytter, da slipper vi VIP, får brattere tribuner, og mulighet til en mye mer kompakt supportergruppe.

 

Megafonen har også vært et verktøy for å samstemme hele nedre vest.

Lenke til kommentar
har norges beste gressmatte.

 

Jeg vil tørre å påstå at vi fratar dere den fordelen når vår nye gressmatte er på plass i vår.

 

Ang. Lerkendal generelt; Jeg syntes ikke dette er en fantastisk fin stadion. Den er ikke stygg, for all del, den er stor og fin, men jeg mener den er for mye oppdelt. Samtidig har ene langsiden røde stoler; hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...