Itagun Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Personlig synes jeg at Start har Norges fineste stadion. Sør Arena er egentlig altfor fin for Adecco, men sånn ble det... Mange meninger, skriv i vei Lenke til kommentar
plaank Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Både som supporter, og i et forsøk på å være objektiv, så tørr jeg påstå at Molde FK's Aker Stadion er ganske så flott! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Objektivt: Lerkendal. Subjektivt: Nye FFK Stadion. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tror at den nye til Stabæk blir ganske flott Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Color line stadion i Ålesund er fin. Ikke minst er supporterne noen av de beste i norge. I 1. divisjon var det vel et snitt på rundt 10 000? Det gjør Color Line spesiell. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Viking sin... En etasje rund og fin.... Lenke til kommentar
olus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Viking Stadio . Allti stappfult å go trøkk Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Peneste? Viking Stadion Favoritt Stadion? Brann Stadion Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Den peneste stadion er Viking stadion, enkel, ett etasje, syntes det blir litt wannabe med to etasjer på en så liten stadion som Aker stadion trossalt er, tenk så fett det blir (hvis det blir) et etasje til og totalt 30.000 på viking stadion Når Brann sin stadion er ferdig utbygd tror jeg med tanke på stemmningen og intimiteten blir dette den beste og flotteste Endret 2. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Selv er jeg Aafk supporter. Men viking stadion er vell den fineste. og favoritt stadion er brann stadion. pga de har det største trøkket og brann spiller best fotball Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er lite bevandret i stadion-Norge, i hvert fall de siste årene, men jeg må jo si at anlegget til MFK er kjempeflott. Uansett lite som slår å stå på stilas på Kråmyra og heie på Molde. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg synes Aker Stadion er nydelig. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Viking sin er nok finest. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Selv tror jeg Skagerak Arena blir en veldig fin stadion når den står ferdig ved sesongstart 2008. Synd åpningskampen går i Adeccoligaen da.. Det skal komme hjørner på den etterhvert og det planlegges også en storskjerm. Hvis jeg skal nevne en annen stadion som jeg synes er fin så må det bli Fredrikstad Stadion. Anlegget ser ikke noe fint ut, men sett innefra så er den praktfull. Endret 2. januar 2008 av wurrzagh Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan kan man ikke nevne Marienlyst stadion her?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 At en stadio er "fin" eller har sjarm er to forskjellige ting Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan kan man ikke nevne Marienlyst stadion her?? Fordi man står på en gresskul og man ser ikke målet.... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan kan man ikke nevne Marienlyst stadion her?? Fordi vi ikke ser på den som pen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Opriktig talt mener jeg Brann Stadion er den flotteste arenaen i Norge i dag. Dette selvfølgelig fordi jeg besøker den omtrent hver tippeligarunde hvert år, fordi jeg mener jeg gir den flotteste stemningen, og fordi den er til en viss grad meget pen. Blir selvfølgelig mye flottere når den blir bygd ut i 08. Ellers syntes jeg Viking Stadion er flott. To etasjer, bratt helling. Tja, slik en stadion skal være egentlig. Start sin stadion kunne vært veldig flott om den faktisk hadde blitt fylt... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vikings har bare et etasje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå