:-) Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har hørt rykter om at dell har egenproduserte skjermkort.. Er det noen som vet om dette stemmer? I såfall er de dårligere en de andre? Har netopp bestilt en dell pc med geforce 3 ti 200, så jeg er litt nervøs.. Andreas Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Dell lager ikke kortene selv. Men Nvidia som lager nesten alle cipsene på de fleste kort lager kortene i dell maskiner. Har selv en Dell Diemension 8100 med geforce 3 ( ikke Ti 200/500 vanelig) og det hakker ikke i et eneste spill. Du har gjort et bra kjøp! mvh Christian:) Lenke til kommentar
knut Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 msi har fått kontrakt av dell i 2001, og produserer mange av skjermkortene for dell. Det er stor sannsynlighet for at det skjermkortet du får i dell maskinen er produsert av dell. Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Kan ikke tenke meg at dell lager skjermkortene selv, de har nok med å lage bra PC-er. Vet i hvertfall hvis du ser på sidene og trykker på ? tegnet så kan du jo se. Det står trplig Nvidia som er markedsleder og ati på de mindre kraftige kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå