Kontorstol Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei, kom hjem i 2 tiden i natt, og logget meg på msn på den bærbare PCen min, en Toshiba Satellite A200, og alt fungerte som normalt... Men så merket jeg at nettet plutselig klikket.. Jeg mistet først nettet slik at jeg ikke kunne åpne noen internettsider, men jeg kunne sitte på msn, og ca 20 min senere forsvant nettet helt.. Når jeg kjører et slik feilsøk får jeg opp denne meldingen: Hva kan være galt? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det ser ut som det er brannmuren din som har blokkert tilkoblingen til nettet. Som du ser på signalstyrken er maskinen koblet til et trådløst nettverk som ser ut til å være i orden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Ja det var det jeg også trodde, men det virker ikke når jeg slår av brannmuren Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Prøv denne løsningen som jeg selv har fått til å fungerer stort sett. Ikke alltid riktignok. Usikker på hva grunnen er at nettet faller ut. start- > kjør -> skriv inn services.msc restart tjeneste Network Connections Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Det virket ikke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det var et annet problem den løsningen var ment for, overså problemet med brannmuren og policy. Men kan du sjekke om du har en aktiv policy i brannmuren? Control Panel\Administrative Tools - > Windows Firewall with Advanced Security Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Nei dette ble bare styr Tar og formaterer hele maskinen i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå