Coffey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Han mener at: ville du greid å leve et liv i løgn? Nei. Ingen greier det. Og forresten Kakestykke, som en fersk ateist, så er ikke meningen med livet reproduksjon, meningen med livet skal en ateist finne ut selv. Den er personlig. Ateist? Jeg er ikke ateist selv om jeg ikke er religiøs. Dette sier du vel bare for å provosere? Nope, jeg så bare at du litt lenger oppe sa at meningen med livet for en ateist er reproduksjon, noe som ikke er sant. Og siden jeg tok feil, er jeg ateist? Ja, så klart. Alt er rettet mot deg. Du er ikke verdt å svare mer, skjønner jeg. Neinei, men Kakestykke, alt er ikke rettet mot deg Nå mente jeg ateister i seg selv, så når du sier at du ikke hadde riktig, at det gjorde deg til ateist. Nei, det gjør da ikke det? Endret 2. januar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Man kan leve et verdig liv uten barn. Hvis de vil ha barn, får de finne seg en dame. Mange som gjør det. DET ER INGEN RETTIGHET Å FÅ BARN!! Vel... De BURDE ha denne retten Hvorfor det? Når de ikke engang er villig til å pule? Hvorfor bør de ha rett til å få barn, noe ikke engang heterofile har? En del mennesker er født uskikket til å reprodusere... Minner meg litt om vitsen: Mamma kan jeg få en kake? Neimen gutten min da ... Du har ingen armer du, og ingen armer, ingen kaker! Da har han enkelt ikke nok lyst på kake! Ja, kanskje det, eller hvis han nå bare hadde tatt til seg Jesus, så ville vel straks et par brukbare gripeklør sprette frem ved skuldrene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Man kan leve et verdig liv uten barn. Hvis de vil ha barn, får de finne seg en dame. Mange som gjør det. DET ER INGEN RETTIGHET Å FÅ BARN!! Vel... De BURDE ha denne retten Hvorfor det? Når de ikke engang er villig til å pule? Hvorfor bør de ha rett til å få barn, noe ikke engang heterofile har? En del mennesker er født uskikket til å reprodusere... Minner meg litt om vitsen: Mamma kan jeg få en kake? Neimen gutten min da ... Du har ingen armer du, og ingen armer, ingen kaker! Da har han enkelt ikke nok lyst på kake! Ja, kanskje det, eller hvis han nå bare hadde tatt til seg Jesus, så ville vel straks et par brukbare gripeklør sprette frem ved skuldrene. Hadde ikke sagt neitakk til Jesus' høyre hånd nei. Eventuelt The cake is a lie! The cake is a lie! The cake is a lie! Verden er en illusjon og lidelsen tar utgangspunkt i begjæret. Endret 2. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så det forklarer hva som skjer etter døden! You will be baked, and there will be cake! Lenke til kommentar
freke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde ikke sagt neitakk til Jesus' høyre hånd nei. Veien til frelse går som kjent gjennom høyrehanda Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde ikke sagt neitakk til Jesus' høyre hånd nei. Veien til frelse går som kjent gjennom høyrehanda Den hadde utført mirakler! :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så det forklarer hva som skjer etter døden! You will be baked, and there will be cake! Jeg har nå hørt at det også serveres kruttsterk kaffe, og man får leke med pinnerakketter, så mye man orker. Grillparty arrangeres hver aften, og etterpå blir det møljepuling ...namnam. Så kan de der oppe snakke med Gud, vanne potteplanter og synge salmer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg leste artikkelen som det blir linket til i første innlegg. Det blir altså krig om jeg gifter meg med en jente. Er det fordi det er sexen som er gal? I så fall, blir det likevel krig om jeg gifter meg med en jente, men fortsetter å ha sex med menn? Og hva er verst? Gifte seg med en jente, eller ha doggy med en mann? Katolismen forvirrer meg. Hva er verst? Virker som om det skifter fra dag til dag, jo. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så lenge du får barn og får bragt Guds budskap videre så er alle (les: kristne) fornøyde. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jamen, sex er jo bare for å lage barn, ikke nytelse. Så om jeg har sex med en mann kun for nytelsen, men ender opp med å få barn, hva da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er dere ikke gift så må du bøte med livet (abort er galt vet du ). Er dere gift må barnet tidlig krøkes som en god krok skal bli. Bare prøvde å bringe ignorant syn ut på forum jeg Skal jeg være ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om du hadde sex med en mann, dame, hund, hest, blomst. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jamen, jeg kan ikke bøte med livet heller. Mord er galt, og det samme er selvmord. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jamen, jeg kan ikke bøte med livet heller. Mord er galt, og det samme er selvmord. Hva gjør jeg da? Selvpining er godtatt mener jeg å huske Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er opptil Gud å dømme. Betale 4000 til kirken og si Ave Maria 500 ganger så ordner alt seg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jamen, jeg kan ikke bøte med livet heller. Mord er galt, og det samme er selvmord. Hva gjør jeg da? Når Gud dreper, så kalles det så klart ikke drap, men fjerning av ugress, du tøylelsesløse skjøge ... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har ikke sagt jeg vil ha A4-folk. Jeg vil ha faste rammer i samfunnet for å hindre kaos og krig. 7 sider siden sist gang jeg svarte, du skaper furore. Morsomt, men. Faste rammer i samfunnet? Du mener at faste rammer i samfunnet er det som er løsningen på det meste? Jeg må innrømme at religion er så langt unna de faste remmene som det kan bli, religion er roten til det meste av krig og negativitet i den moderne verden, så å kalle det faste rammer blir litt feil. Så du mener at det ikke er faste rammer å ha homofile mennesker, som ikke tilhører kjernefamilien? Du vil ikke ha homofile, for å hindre kaos og krig? Dette begynner å bli mer og mer suspekt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er opptil Gud å dømme. Betale 4000 til kirken og si Ave Maria 500 ganger så ordner alt seg Jamen, hva med ungen? Unnfanget i synd og alt det der? Jamen, jeg kan ikke bøte med livet heller. Mord er galt, og det samme er selvmord. Hva gjør jeg da? Når Gud dreper, så kalles det så klart ikke drap, men fjerning av ugress, du tøylelsesløse skjøge ... Oi, tror du Gud kommer til å ta meg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er opptil Gud å dømme. Betale 4000 til kirken og si Ave Maria 500 ganger så ordner alt seg Jamen, hva med ungen? Unnfanget i synd og alt det der? Ber du religiøse om å tenke? Nei, fot i hanske. Jamen, jeg kan ikke bøte med livet heller. Mord er galt, og det samme er selvmord. Hva gjør jeg da? Når Gud dreper, så kalles det så klart ikke drap, men fjerning av ugress, du tøylelsesløse skjøge ... Oi, tror du Gud kommer til å ta meg? Han har noe helt spesielt i vente... Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 vel ifølge bibelen så burde alle homser dø. Og ja jeg har bevis Leviticus 18:22 " If a Man lies with a man as one lies with a woman, both of them have committed a detestable act. They must be put to death" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå