Gå til innhold

Hvem er for håndball som underforum? (avstemning)

Håndballforum  

32 stemmer

1. 1. Ville du benyttet deg av et håndballforum?

• Ja og jeg ønsker en slik kategori
      3
    • Ja, men ser ikke behovet for egen kategori
      2
    • Nei og jeg ønsker ikke en slik kategori
      13
    • Nei, men en slik kategori kan gjerne opprettes
      11
    • Vet ikke/ingen formening
      3

Anbefalte innlegg

Hei, synes det er litt rart at håndball ikke er et underforum i "sport og fritid". Det er så klart mange flere fotball fans på dette forumet, men ettersom det har blitt mer og mer interesse for håndball i norge, ville det vært rart om andelen av håndballfans ikke økte på dette forumet. Synes vi håndballfans fortjener et eget håndball-underforum. Er dere ikke enige?? :new_woot:

mvh vgdev

Endret av vgdev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eit underforum blir oppretta som følge av stor aktivitet innan ein kategori. Per i dag er det vel ikkje nok handballaktivitet på forumet til at det trengs ein eigen kategori. Fotball derimot er eit stort diskusjonstema her inne, derfor har det ein eigen kategori.

Skulle aktiviteten ta seg opp vil det bli vurdert.

Lenke til kommentar
Finnes nesten ingen tråder om håndball her, virker ikke som det er stor interesse her for det eller.

Er selv stor fan av håndball, så om flere viser interesse så diskuterer jeg iveg jeg :)

Da er det to for et håndballforum :new_woot: (meg og deg :p )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det kan være rett. På samme måte ville det helt sikkert kommet flere Bingo-entusiaster til forumet om vi opprettet en "Bingo"-kategori. Likevel er det en kategori som er utenkelig å ha her på diskusjon.no, hvertfall så lenge Dotten er under fylte 90 :)

Vi kunne samtdig opprette en "Motorsport"-kategori, en "Date"-kategori etc. og fått flere nye medlemmer grunnet ovenstående kategorier. Dette handler ikke bare om å se mulighetene i antall nye medlemmer, men og å se på hva den jevne forumbruker som allerede er her ønsker og trenger. Undertegnede for eksempel, han ønsker seg flere funksjoner som tjener en nytte samt at han trenger oversikt over alle kategoriene. I enkelte forumseksjoner kan det være rene torturen å lete seg frem til rett plass. Nei, per dags dato er det ikke slik i "Sport og fritid", men en skal være påpasselige i tiden fremover mener jeg, med å opprette nye kategorier som ikke er til stor almenn interesse av de allerede registrerte. Jeg sier heller ikke at jeg er mot en "Håndball"-kategori, jeg snakker på generell basis.

Dessuten, om håndballentusiastene kommer ut av sin(e) samletråder og begynner å opprette flere aktive emner om "Håndball" i den nåværende kategori for dette, blir det mer aktuelt å lage en egen seksjon for "Håndball" og det vil vises at det virkerlig er en interesse for det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...