Insomniatic Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Muddorgenkon oyor ummo bå homo tycgaczen.ne Prøv å gjett hva det er. Aplaus til den som klarer det btw jeg vet hva det betyr Endret 1. januar 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er dette en norsk "kode", eller prøver vi å tyde et fremmed språk? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det er noe du har skrevet. *da-dam* "Latterkongen er ung/dum og homo tyskaasen.ne" Endret 1. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen har lite å gjøre på? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 latterkongon eier alle på hele diskusjon.no Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Var ikke nyttårsaften i går? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 aklla klarte det Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Og hva var meningen med denne tråden? Få noen til å si at du eier alle på diskusjon.no? Et patetisk rop om oppmerksomhet? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 beklage.. men eg tok ikkje den... mangel på søvn som gjør det kanskje menne.. ble for mye for meg akuratt i dag... gi meg en forklaring.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 latterkongon eier alle på hele diskusjon.no aklla klarte det Du kan jo ikke gjøre om på en nettside da? .no blir ikke .ne fordi du oversetter til svahilisk. "Diskusjon" blir ei heller tycgaczen. Derfor er setningen din meningsløs, og tråden i seg selv like så. Mohaha! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har behov for oppmerksomhet? hopp ned ifra taket på skolen, så får du nok oppmerksomhet, all pr er god pr. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er noe du har skrevet. *da-dam* "Latterkongen er ung/dum og homo tyskaasen.ne" Vel, Latterkongen ble både eid og fikk svaret sitt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har behov for oppmerksomhet? hopp ned ifra taket på skolen, så får du nok oppmerksomhet, all pr er god pr. Latterkongen er bare 12 år . Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 men eg fårstår fortsatt ikkje kossen du kom fram til svaret... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 men eg fårstår fortsatt ikkje kossen du kom fram til svaret... Han tenkte som en tredjeklassing. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 men eg fårstår fortsatt ikkje kossen du kom fram til svaret... Sikkert arabisk eller no bangelidangeli språk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Denne tråden har ikkje så mykje meir å bidra med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg