smunii Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei. Jeg vet ikke om dette er rett forum, men hvis jeg sende inn i feil håper jeg dere flytter meg:) Jeg har laget meg min egen msn addresse uten @hotmail.com. Jeg brukte en mail som var i webhotellet mitt. Så nå logger jeg meg inn på mailenaddressa på msn og alt fynker tror jeg. Helt til jeg skal skifte nick, og motta mails. Jeg gredde og glemme og ta på bruker mail til en hotmail addresse sånn jeg kunne logge inn på hotmail addressa mi og reggistrere webhotell mailen min. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette igjen? Unnskyld for alle skrivefeilene, og tipper ikke noen av dere fatta dette, men håper kanskje noen greide og fatte det og kan hjelpe:) - Mvh Smunii- Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gal Forum del. Du er på Xbox 360 del. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 er jo ikke xbox 360 del, men microsoft, men blir brukt mest til 360 Lenke til kommentar
smunii Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 ok, hvor skal jeg poste det da? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ville kanskje prøvd her: Programvare-forumet @Svampebob: Dette forumet er vel generelt sett ikke ment for generelle Microsoft-diskusjoner, men diskusjoner rundt Microsoft sine spillkonsoller og spill til disse. Mao Xbox og Xbox 360. Hvis jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Man kan jo ha MSN på Xbox 360 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tråden er flyttet til korrekt kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå