Oyle Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei. Når jeg starter min 2.5 år gamle datamaskin, så kommer jeg ikke forbi det vinduet / bildet der jeg kan trykke "del to enter bios" osv. Alt har funket før, og så plutselig fungerer det ikke lengre. Skiftet hovedkort for noen måneder siden, men har hatt alt i orden siden det. Nå går den altså ikke på. Lurer selv litt på om det er problemer med HDDen som gjør det, tror kanskje den er ødelagt. Men jeg KAN komme inn på noe BIOS meny greier, og jeg VET IKKE om dette går ann hvis HDDen er ødelagt? Jeg har tenkt å prøve formatering, men hadde vært kjekt om noen kunne sagt noe dersom de tror de vet noe. Jeg har tatt backup av det viktigste på HDDen for en tid til bake, så det er ingenting å beskymre seg for. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 finner du disken i bios ? har du sjekket at ikke det er noen løse ledninger til hdd ? Lenke til kommentar
Oyle Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hei. Har sett på ledningene mange ganger og prøvd å få dem på plass. Nå prøvde jeg igjen, før jeg satte i windows cden (fordi jeg skulle formatere) og da funket det visst. Takk for hjelpen. Denne kan nå stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå